anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

Dedal102
Poszukiwacz

Pożalę się na problem z Sony, paproch i komunikacja

Witam,

 

Kilka tygodni temu kupiłem w Sony Store telewizor 32w656.

Po kilkunastu dniach zauważyliśmy ciemną plamkę na matrycy. W powiększeniu widać, że za matrycą jest paproch, który zasłania podświetlenie kilku pikseli (chyba kawałek plastiku, może okruch z bułki, może coś innego).

Kolejna sprawa: telewizor czasami piszczy - tzn. piszczy zasilacz zewnętrzny (non-stop w trybie standby) co słychać do 50cm oraz dodatkowo zza telewizora dochodzą piski przez kilka minut po uruchomieniu oraz po wyłączeniu tv z pilota, te piski są słyszalne do 3 metrów od tv.

Wady nie wydają się krytyczne, ale są wyraźnie zauważalne w sytuacji gdy korzysta się z małej odległości (np. jako monitor komputerowy). Niemniej główną i najistotniejszą wadą jest paproch - ten paproch świadczy o BRUDNYM montażu i braku kontroli jakości przed wypuszczeniem towaru na rynek.

Ponieważ wada nie wydaje się bardzo krytyczna, zaproponowałem firmie Sony (w rozmowie telefonicznej i wysłanym mailu), że zaakceptuję obecność paprocha i oswoję się z ich "niechlujnym gratisem" za matrycą za obniżenie ceny zakupionego towaru. Poinformowałem również, że rozważam wariant wymiany telewizora na nowy wolny od wad i proszę o przedstawienie procedury zwrotu/wymiany.

Czekałem na odpowiedź bez mała tydzień i w temacie upustu cenowego odpisano negatywnie oraz powiadomiono, że nie mają na magazynach tego modelu (32w656) i nie wiedzą kiedy będzie. A to taki typowy model, wszak jest w każdym sklepie stacjonarnym i internetowym .... no ale w Sony Store nie ma?!

Dwukrotnie pytałem się jaka jest procedura zwrotu towaru i kiedy mija termin graniczny ... i niestety Sony nie udzieliło mi takiej odpowiedzi, a więc czytają maile bez zrozumienia lub "po łebkach".

Wyciągam wniosek, że Sony nie radzi sobie z sytuacjami niestandardowymi, nie mają decyzyjności, brakuje im inicjatywy oraz bagatelizują potrzeby klientów.

Musiałem to z siebie wyrzucić. Idą święta i wiele wskazuje, że będę bez telewizora.

A chciałem się dogadać i zostawić telewizor z wadą, chciałem też poznać procedurę zwrotu lub wymiany a oni nie odpowiadają i nadal milczą.

A więc Sony przestaje być fajne, Sony przestaje być wyznacznikiem solidności i wysokiej jakości ... dotyczy produktów i obsługi klienta.

 

 

Kto dodał ten temat do Ja też