anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Transmisja live w internecie. Czy można użyć handycam ???

adziak33
Początkujący

Transmisja live w internecie. Czy można użyć handycam ???

Cześć, mam do was dwa pytania. Z góry mówię że jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość.

1. Potrzebuję kamery do relacji live w internecie. Mało wiem na ten temat. Rozmawiałem z jakimś gościem z aukcji i wciska mi sprzęt za ponad 15 000. A czy nie mogę zrobić transmisji handycamem? Zależy mi na jak najmniejszych kosztach.

2. Jakie są wymagania jeżeli chodzi o łącze. Tzn. Jaki "szybkie" musi być łącze aby zrealizować transmisję???

15 ODPOW. 15
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Przecież nie tylko przez USB można wysyłać obraz! Są karty pod PCI Express które umożliwiają zgrywanie materiału przez powyższe złączam (Component, HDMI s-video). Technika poszła do przodu. Wystarczy, że kamera wysyła obraz którymś wyjściem. Do tego odpowiednie oprogramowanie i można prowadzić transmisję live . Tylko potrzeba mocnego procesora.

sulik-----
Początkujący

Ja zrozumiałem z wypowiedzi adziak33 że to kamera musi mieć taką funkcję a ta takowej nie posiada dlatego taka moja wypowiedź. Oczywiście tak jak piszecie można to zrealizować za pomocą kart rozszerzeń do komputera i w związku z tym "zwracam honor" :)

Tatras
Początkujący

Temu właśnie służy to forum, aby pytać, rozmawiać, dyskutować i rozwiewać wątpliwości. Pozdrawiam

Zimny_
Użytkownik