anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Transmisja live w internecie. Czy można użyć handycam ???

adziak33
Początkujący

Transmisja live w internecie. Czy można użyć handycam ???

Cześć, mam do was dwa pytania. Z góry mówię że jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość.

1. Potrzebuję kamery do relacji live w internecie. Mało wiem na ten temat. Rozmawiałem z jakimś gościem z aukcji i wciska mi sprzęt za ponad 15 000. A czy nie mogę zrobić transmisji handycamem? Zależy mi na jak najmniejszych kosztach.

2. Jakie są wymagania jeżeli chodzi o łącze. Tzn. Jaki "szybkie" musi być łącze aby zrealizować transmisję???

15 ODPOW. 15
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Dokładnego wymagania na łącza dowiesz się, jak zdecydujesz się na format w jakim będzie przesyłany obraz. Wiadomo, HD będzie wymagał potężnych transferów (jeśli chodzi o parametry wysyłania). Generalnie obniża się jakość obrazu do niskiej rozdzielczości. Wtedy nie musisz inwestować w kamerę HD, wystarczy kamera SD (według mojego uznania). Tu możesz zaszaleć, ponieważ na serwisach typu "allegro" można znaleźć profesjonalny sprzęt SD w stosunkowo niskich cenach. Chyba, że zależy Ci na kamerze HD. I tak kamera może być jedna z najtańszych - najważniejsze żeby miała odpowiednie wyjścia wideo. Ktoś chciał sprzedać Ci sprzęt za 15tys? Sama kamerę, czy coś więcej? Domyślam się, że razem z komputerem itd...
Transmisja "na żywo" przez Internet wymaga uzyskania odpowiednich umiejętności. Nie jest to takie proste, że kupisz sprzęt i już będzie wszystko gotowe. Masz jakąś specjalistyczną wiedzę, interesowałaś się już tym tematem?

Tatras
Początkujący