annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Gratis hoofdtelefoon

Logger007
Ontdekker

Gratis hoofdtelefoon

Is er iemand die zijn gratis hoofdtelefoon twv 99 euro al ontvangen heeft van Sony voor het schrijven van een review over zijn 55W905 televisie?

 

Ik zit er al op te wachten vanaf januari 😞

18 ANTWOORDEN 18
KelvinV
Bijdrager

Heb je de review geschreven via de link die in de e-mail zat? :slight_smile: 

Logger007
Ontdekker

Ja, alles is gedaan zoals beschreven in de bijgaande mail.

 

Anonymous
Niet van toepassing

Stuur ons even een privébericht met je persoonlijke gegevens, dan vragen we dit voor je na bij Sony. :slight_smile:

 

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Hoi Logger007,

 

We willen je graag vragen om een mailtje naar cro.nl@eu.sony.com te sturen met daarin de volgende gegevens:

 

- Model tv.
- Serienummer.
- Je volledige naam.
- E-mail adres waarmee de review is verzonden.
- Voor de zekerheid nogmaals de review.
- Datum waarop de review verzonden is.

 

Alvast bedankt voor de moeite. 

 

Laat ons even weten of het gelukt is!

 

Groetjes,

Amal_S
daems002
Nieuw

Hallo Amal, Heb vorige week een nieuwe 4 k sony tv en soundbar gekocht. Loopt de actie nog voor de gratis hoofdtelefoon. gr. Eric
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Na registratie op de actiepagina krijg je een bevestiging. 

Daarin staat de instructie voor de hoofdtelefoon ook omschreven als het goed is. 
Als je die niet ontvangen hebt, maar wel hebt geregistreerd, laat even weten. 

zeilerd
Ontdekker

Ik heb op 15-02 de bevestigingsmail van mijn review doorgestuurd naar sonyreview@consumercare.info, maar tot op heden nog geen koptelefoon ontvangen. 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


zeilerd schreef:

Ik heb op 15-02 de bevestigingsmail van mijn review doorgestuurd naar sonyreview@consumercare.info, maar tot op heden nog geen koptelefoon ontvangen. 


Klopt. Ben je niet de enige in ook. 

 

Normaliter wordt netjes afgehandeld, maar ditmaal is er iets goed fout gegaan met het verwerken van de actie. 

Omdat wij het ook te lang vinden duren, gaan we handmatig versturen in reactie op dit soort verzoeken. 

 

Als je mij je adresgegevens en registratienummer kunt sturen via een DM, dan maak ik het in orde voor je. 

redformula87
Ontdekker

Ik heb ook op 15-02-2016 een review geplaats op kieskeurig.nl. Tot op heden nog geen Gratis koptelefoon mogen ontvangen. Al 2x een mail gestuurd naar sony consumercare maar geen enkel antwoord hierover.