annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Slechte ervaring met klantenservice SONY

StefanKOLnl
Ontdekker

Slechte ervaring met klantenservice SONY

Onze tv is na nog geen 4 maanden kapot gegaan. Gelukkig viel het binnen de garantie. Het te vervangen onderdeel was alleen niet op voorraad.. Het duurt meer dan 2 weken voordat het onderdeel binnen is bij de repratieservice. Het duurt dus nog langer dan 2 weken voordat we weer gebruik kunnen maken van de tv. 

De reparatieservice heeft, omdat het zo lang ging duren, aan Sony voorgesteld om een credit te geven, zodat wij een nieuwe tv kunnen krijgen. De klantenservice vertelde dat zo'n aanvraag wel een week duurde. Ze willener geen urgentie van maken. De reparatieservice zou weer met ons contact opnemen over de credit. We worden continu heen en weer gestuurd. We zijn toch klant bij Sony en niet bij de reparatieservice Selectro? Een leidinggevende kan ook pas na het weekend ons bellen hierover.

Ik denk dat Sony zich niet realiseert wat klantvriendelijkheid is. Het gaat hierom een dure tv en niet om een discman. Wij balen er enorm van dat Sony hier niet wat sneller mee om gaat. Zijn er mensen met dezelfde soort ervaringen?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Is het toestel bij Sony gekocht?

Zoja, dan ben je klant van Sony, anders ben je klant van de winkel waar het toestel is aangeschaft.

 

Maar ik krijg het idee dat het je om het geld voor de langere reparatietijd gaat, wat ik voor het eerst hoort is dat de reparatieservice een vergoeding voorsteld, het lijkt mij dat dan de reparatieservice de vergoeding moeten uitkeren met goedkeuring van Sony en eventueel  daarna moet verhalen bij Sony.

 

Is het toestel intussen al gerepareerd?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
StefanKOLnl
Ontdekker

Volgens de reparatieservice van Sony (Selectro) moet Sony de credit toekennen en doorgeven aan de verkoper. Dat is in dit geval de Mediamarkt. Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat Sony dit vanuit haar klantvriendelijkheid snel zou willen oplossen. Dit gebeurt helaas niet. Tv is al bijna twee weken kapot. Het enige wat ze zeggen, is dat het week duurt voordat de credit eventueel wordt goedgekeurd. Zij communiceren dat naar de reparatieservice  en deze repatatieservice moet dit weer communiceren naar mij. Ik krijg dus tegenstrijdige berichten. Ik denk dat je wel een idee hebt hoe lang dit kan duren. In het geval van de aanschaf van een duurdere verwacht ik helemaal meer accuraat handelen. Ik had meer verwacht van een groot merk als Sony..

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zijn voldoende schijven (klant-MediaMarkt-Selectro-Sony-Koningdag-vrije dag), dan is 2 weken toch niet lang?

 

Tuurlijk snap ik dat je baalt dat je je nieuwe TV (?) niet kan gebruiken.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!