annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

cashback aktie koptelefoons

roeijkh
Ontdekker

cashback aktie koptelefoons

Ook hier weer een probleem met een cashback aktie, en als ik deze community doorlees is dit een wel erg veel voorkomend probleem bij Sony

In januari een HW700DS koptelefoon aangeschaft met een 50 Euro retour, netjes aangemeld en bevestigingsmail ontvangen (registratienr 18720).

 

Beste  Paul,

 
Leuk dat je deelneemt aan onze Sony Headphone cashback!
Binnen 2 weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens van registratienummer 18720 aan onze voorwaarden voldoen. Als alles klopt, ontvang je binnen 3 weken het cashback-bedrag op je bankrekening. Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen 2 weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.
Wij wensen je veel plezier met je aankoop en tot ziens.
 
Sony Benelux
 
Na een oorverdovende stilte, via de fb pagina contact gezocht, maar deze konden niet helpen, en hebben mij naar de promotie afdeling gewezen. Deze een bericht per mail gezonden, maar geen antwoord.
 
Onvoorstelbaar dat een bedrijf als Sony zo met zijn klanten omgaat, en deze behandeld als een stel halve gare idioten.
Misschien de afgelopen recessie al weer vergeten? Klanten vergeten dit in ieder geval niet, en mond op mond reclame is de beste vriend van een bedrijf.
 
Ben erg benieuwd naar de reactie deze keer, gezien de vele post's betreffende cashback akties van Soniet
 
 

 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Stuur @JBELD6 een pm, die kan mogelijk wat voor je betekenen.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
roeijkh
Ontdekker

Die heeft mij eergisteren naar aanleiding van deze post benaderd en verzocht om het serienr door te geven, waar ik direct aan heb voldaan.

Vandaag onderstaande mail van consumercare:

 

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht over de Sony actie.
Gelieve een foto te sturen van het serienummer. Deze is op de doos te vinden.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ilias
Het Sony BeNeLux actie team

 

Ik heb nu inmiddels drie keer het serienr doorgegeven, en vind het eigenlijk belachelijk voor woorden.

Lijkt een beetje op wie heeft de langste adem.

Het gaat er op lijken dat dit mijn laatste Sony produkt wordt.