annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony (Jules, Mark, Danny) houden zich niet aan de afspraak en behandelen klanten alsof ze gek zijn.

Kuurko
Nieuw

Sony (Jules, Mark, Danny) houden zich niet aan de afspraak en behandelen klanten alsof ze gek zijn.

In januari 2016 had Sony een actie: bij aankoop van een hoofdtelefoon kreeg je 10 euro terug en als je een review op kieskeurig achterliet ontving je ook nog een gratis tweede hoofdtelefoon. Ik heb aan alle voorwaarden voldaan. Al snel ontving ik de 10 euro op mijn rekening maar de beloofde hoofdtelefoon liet op zich wachten. Na een maand heb ik een bericht gestuurd om te vragen waar de hoofdtelefoon bleef. Ik kreeg als reactie dat ik even geduld moest hebben omdat er een achterstand was ontstaan. Prima, kan gebeuren. Maar na enige tijd had ik nog steeds geen hoofdtelefoon ontvangen dus stuurde ik nogmaals een bericht. Wederom kreeg ik de vraag geduld te hebben in verband met de achterstand. Ik kreeg dit antwoord van Mark, Jules, Danny en waarschijnlijk het hele Sony 'customer care' team.

 

Het afgelopen jaar stuurde ik 18 keer een e-mail naar Sony maar de hoofdtelefoon heb ik nog steeds niet. Afgelopen week stuurde ik mijn 19 bericht en kreeg toen te horen van Danny dat dit een actie betrof die al lang was afgelopen en dat ik eerder contact had moeten zoeken. Ik heb toen alle e-mails doorgestuurd naar Danny. Daarna kreeg ik van Danny doodleuk het bericht dat ik eerder had moeten laten weten en dat ik niet na een jaar pas aan de bel kan trekken voor een oude actie. Dus nadat ik de 18 e-mails had doorgestuurd... Er wordt niets gedaan met klachten en er wordt niets gelezen. Bedankt Jules, Mark en Danny. Wat een top team zijn jullie! Make.Believe dat jullie je klanten netjes behandelen.

 

Hoe durven jullie je klanten zo te behandelen. Ongelofelijk wat een schande. Dus graag ontvang ik, na meer dan een jaar lang zeuren met inmiddels 23 e-mails, naast dat ik aan de actievoorwaarden te hebben voldaan, alsnog mijn beloofde hoofdtelefoon. En excuses van het hele 'customer care' (proest) team.

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Het beste kan je hier in de Community kontakt opnemen met @JBELD6.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!