annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash back

Eddiemay
Ontdekker

Cash back

In December heb ik een Sony soundbar gekocht. Met een €80 cash back beloofde. Alles netjes uitgeknipt van de verpakking en opgestuurd zoals gevraagd. Nu krijg ik een email dat ik het geld niet terug krijg omdat ik de barcode enz niet opgestuurd heb. Onzin... Denken ze dat ik altzheimer heb of zo? Veel mietje gedaan om alles van de doos uit te knippen maar het was mijn verbeelding... Ik stap nu naar de consumenten bond. Ik heb wel rechtsbijstand verzekering dus geen probleem

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Vervelend dat het terugvragen van de cashback niet goed verloopt. Zou je mij in een privébericht jouw registratienummer kunnen sturen? Dan zal ik het intern nog even voor je uitzoeken.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

 

profile.country.NL.title
ErgunAykan
Nieuw

Goedendag,  

 

Ik heb zo een zelfde situatie ik heb in november een tv gekocht met de cashback actie.

Mijn product geregisteerd en van alles een kopie met het serie nummer uit de doos opgestuurd.

Tot op heden heb ik nog helemaal niets van Sony vernomen.

Sorry dat ik onder de post van een ander reageer, maar wilde geen nieuwe post openen omdat er 

al een cashback post was. 

 

Met Vriendelijke groet, Ergun Aykan

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen Ergun,

 

Zou je in een privébericht jouw registratienummer kunnen doorsturen? Dan ga ik het even voor je nakijken.

Alvast bedankt!

 

Groet,

Bibi

profile.country.NL.title
ErgunAykan
Nieuw

Goeden dag Bibi,

 

Dank u wel voor de reactie. 

Hoe kan ik u een privé bericht sturen.

 

Vriendelijke groet, Ergun Aykan

profile.country.NL.title
ErgunAykan
Nieuw

Denk dat het nu gelukt is u een bericht te sturen

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag Ergun,

 

Ik heb het intern voor je nagevraagd. Je registratie is goed ontvangen en zal binnenkort uitbetaald worden. Hou er rekening mee dat dit door de grote hoeveelheid aanvragen even kan duren.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bogson
Ontdekker

Hallo Bibi,

 

Ik heb precies dezelfde probleem. Alles netjes verstuurd in 1 envelop en ook aangetekend opgestuurd. Envelop is wel ontvangen en alle registratieformulieren zijn er behalve de serienummers? Heb alles in 1 envelop gedaan en mijn moeder heeft me zelfs geholpen om de serienummers uit te knippen. Heb gelukkig nog wel een foto gemaakt van de uitgeknipte serienummers voordat ik ze in de envelop deed. Ik zou graag geholpen willen worden.

 

Dank u.

profile.country.NL.title
JossNetherlands
Lid

same problem for me

SONY please get your acts together to solve it