annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BRAVIA aktie

peegie
Nieuw

BRAVIA aktie

ik heb op 27-06 een BRAVIA W8 gekocht en ben er zeer tevreden over.

om gebruik te maken van de mooie aktie van SONY heb ik op  03-07-2013 de benodigde gegevens verzonden per post zoals beschreven. tot op heden heb ik geen enkele reactie ontvangen. geen ontvangst bevestiging en ook geen reactie op mijn telefonisch contact. ik heb mijn naam en telefoonnummer duidelijk ingesproken.

kan iemand mij vertellen of dit gebruikelijk is?

24 ANTWOORDEN 24
larock79
Ontdekker

Beste Clarissa,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie.

Vanacht is het me alsnog gelukt om mij te registreren en de benodigde zaken in te vullen.

Vanmorgen alle stukken op de post gedaan maar zal waarschijnlijk maandag pas verstuurd worden.

Ik begon mij al druk te maken dat inderdaad de stukken bij sony in het bezit moesten zijn vóór de 14e.

 Nogmaals bedankt voor de snelle en informatieve reactie

groetjes Marc

 

Leila1985
Nieuw

Hallo,

 

ik probeer me al sinds de dag van mijn aankoop online te registeren, maar dit wil maar niet lukken.

 

eerst kreeg ik de melding dat het niet lukte om mijn gegevens te laden, zoals nog een andere koper hier op de site.

 

daarom had ik een sony account aangemaakt, in de hoop dat dit wel zou lukken. helaas, nu krijg ik steeds de foutmelding "Invalid request". ik kijk altijd heel goed na of ik wel alles heb ingevuld en in de juiste format. dan heb ik  me aangemeld met mijn account op de website en daar moest ik blijkbaar nog een gebruikersnaam kiezen. dus dacht ik dat daarom mijn online registratie niet wilde lukken, namelijk omdat mijn my sony account registratie nog niet vervolledigd was. maar zelfs daarna krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding. heeft er iemand enig idee wat ik fout zou doen? ik heb de  Ik heb een Sony TV KDL55W805 gekocht op 13/07/13, dus nog binnen de periode van de promotie. Alvast bedankt voor de reactie(s).

rijmbrandt
Nieuw

beste mensen, het is zeer vreemd dat ik bij de online registratie van mijn BRAVIA-promotie (om een smartphone x-peria te krijgen) de melding blijf krijgen: "AddCustomer_Service failed: InternalServerError : Invalid request"." Ik heb al meer dan 10 keer geprobeerd. Ik stuurde een mail naar Sony via de Contactpagina die op de promotiesite staat. Het antwoord was ronduit slecht: er stond in hoe ik het formulier moest invullen maar dat deed ik al correct. Dus de mail (beloofd binnen 72 uur, kwam er na 4 dagen) loste niets op. Nu terug gemaild en weer wachten. Intussen vrees ik voor de promotie, ook al heb ik alle documenten en kocht ik de Bravia-TV op tijd binnen de termijn. Ik zou gewoon de documenten willen opsturen maar vrees dat dat nietzal mogen zonder online registratie. Kan iemand helpen? Iemand van deze community? Een verantwoordelijke? De service van Sony hierin is zeer slecht.

 

Groeten!

KelvinV
Bijdrager

Hoi allemaal, 

 

Hebben jullie nog steeds problemen met de Bravia actie? Sony heeft mij zojuist aangeraden dat het het beste is om dit nummer te bellen: 00800 25 25 60 60

 

Groetjes Kelvin 

profile.country.BE.title
dechris38
Ontdekker

is dit tel.nr nog steeds actief? Een 2-tal weken geleden heb ik dit nummer gecontacteerd, maar na 5 minuten aan de lijn te hebben gewacht (wel aansluiting met de mededeling dat alle medewerkers in gesprek waren) werd de call afgebroken met de boodschap om het later opnieuw te proberen.

KelvinV
Bijdrager

Hoi Chris, 

 

Dit nummer is absoluut nog steeds in gebruik. Helaas zul je net op een druk moment hebben gebeld, waarin dit kan voorkomen. Ik kan in dat opzicht alleen aanraden om het nog een keer te proberen, hopelijk word je dan goed geholpen! :slight_smile:

 

Groetjes Kelvin 

profile.country.BE.title
dechris38
Ontdekker

Hallo Kevin,

 

Bedankt voor je antwoord, ik zal het maar nog eens opnieuw proberen. 

Vriendelijke groeten, Chris

profile.country.BE.title
dechris38
Ontdekker

Hallo Kevin,

 

Heb dit nummer terug proberen te contacteren, maar krijg melding "nummer niet toegekend".

Wat kan ik nu nog verder doen?

 

Een teleurgestelde klant,

Chris

ClarissaW
Lid

Hallo Chris

 

Dat is vervelend, misschien kun je met de klanten service bellen: 020 658 1888. Wellicht dat zij meer informatie hebben over de actie. Laat het ons weten!

 

succes

 

Clarissa

profile.country.BE.title
dechris38
Ontdekker

Dag Clarissa

 

Bedankt voor uw antwoord. Tijdens welke uren kan men op dit tel.nummer inbellen? (ben nl zelf nog fulltime aan het werken en kan moeilijk tijdens de kantooruren bellen).

Ik zal alvast nog een mailtje sturen naar "sony.bravia@customsolutions.fr" in de hoop dat ze me daar iets meer kunnen vertellen.

 

Vriendelijke groeten,

Chris