annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wat is jouw favoriete app?

KelvinV
Bijdrager

Wat is jouw favoriete app?

Genoeg mensen met smartphones en tablets hier, dus laten we wat ervaringen met elkaar delen! Ik kijk altijd uit naar nieuwe apps en spelletjes voor mijn Xperia telefoon en tablet (gratis is een mooie bonus), dus ik vraag me af wat jullie favorieten zijn? Omdat ze nuttig zijn, of gewoon vermakelijk?

 

Laat ik zelf aftrappen met een tweetal favorieten:

 

50-beste-Android-apps_13.png

 

Nu – Altijd handig om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws! Met berichtenfilters, nieuws- en sportnotificaties en pushberichten bij belangrijk nieuws, blijf ik zo altijd op de hoogte van wat zich in de wereld afspeelt. Op de tablet krijg je ook ‘Dag van NU’, met een overzicht van het belangrijkste nieuws van de dag. Altijd handig om na een drukke dag even door te kijken!

 

office-365-android.png

 

Office 365 - Office 365 laat ons eindelijk onze  Excel- Word- en PowerPoint-documenten mobiel bewerken. Bij het bewerken van je documenten in de Android-versie van Office 365 blijven alle opmaakelementen redelijk intact. Bewerkte documenten zijn vervolgens op te slaan in je SkyDrive, wat dus ook een handige app is om er bij te hebben. :wink: 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mijn favo app's:

 

Xperia Sola:

 - TomTom BeNeLux/Europe, GPS navigatie.

 - FlitsMeister, realtime flitspalen, snelheidscontrole, trajectcontrole.

 

Tablet S:

 - Slinplayer, TV-streaming vanaf thuis naar waar ook ter wereld i.c.m. een internet verbinding en Slingbox.

 

Op beide:

 - 1TAP Cleaner PRO, voor onderhoud/schoonhouden.

 - File Manager(HD), zoals de verkenner/deze computer die op de PC/laptop wordt gebruikt.

 - Wifi File Explorer PRO, om bestanden/files vanaf/naar de laptop/pc via het WiFi netwerk over te zetten. 

 - Klik aan klik uit, op afstand draadloos diverse module's voor verlichting/zonnescherm/garagedeur te schakelen i.c.m. de ICS-1000 en een internetverbinding.

 - OfficeSuite PRO,

 - TapaTalk, om de diverse community's gemakelijk te volgen.

 - Soccer Scores PRO (FotMob), realtime standen van voetbalwedstrijden.

 - F1 Timing 2013 PRO, realtime overzicht Formule 1 race.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!