annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beloofde hoofdtelefoon niet ontvangen na review op verzoek van Sony

OPGELOST
GL2015
Nieuw

Beloofde hoofdtelefoon niet ontvangen na review op verzoek van Sony

Hallo,

 

Ik heb onlangs een camera besteld van Sony, en Sony had toen een cashback actie. Ik heb hieraan meegedaan, en kreeg toen daarop een bevestiging, evenals een verzoek om een review te schrijven via een meegestuurde link op kieskeurig.nl. Er werd een gratis headphone beloofd binnen twee weken bij plaatsing van de review, en ik deze had doorgestuurd naar sonyreview@consumercare.info

 

Ik heb inmiddels niets gehoord meer, ook niet na nog een email met een verzoek om bevestiging. Vandaag heb ik Sony opgebeld, en werd van kastje naar de muur gestuurd, en werd ook naar kieskeurig doorverwezen. Inmiddels heb ik 4 verschillende telefoongesprekken gehad, met nog steeds geen enkel resultaat...wordt alleen continu doorverwezen naar andere afdelingen. Ook zou Sony volgens de Sony-medewerker geen algemeen klantenservice contactpunt hebben, waar ik eventueel de mail en vraag zou kunnen voorleggen. 

Het was een leuk idee, maar nu ben ik eigenlijk alleen maar veel tijd kwijtgeraakt aan het schrijven van een review, mailen en bellen met tig verschillende mensen.

31 ANTWOORDEN 31
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Dvz1975,

 

Bedankt voor je berichtje. 

Zou jij mij jouw naam en adresgegevens in een privé berichtje kunnen sturen?

Dan zal ik het even aan de juiste afdeling doorgeven.

 

Groetjes,

 

Amal_S
peter34ever
Ontdekker

Ook ik heb meegedaan met de actie. Ondanks dat ik 19 februari al een review geplaatst heb en het bewijs hiervan doorgemaild hebben naar sonyreview@consumercare.info , heb ik de koptelefoon nog steeds niet ontvangen. Ik heb medio maart een email gestuurd en daar geen reactie op ontvangen. Vervolgens heb ik eind maart telefonisch kontakt gehad met Sony via nummer 0900 2872768. Gemeld werd inderdaad over leveringsproblemen en dat er een kleine achterstand zou zijn opgelopen. We leven nu eind mei en ik heb nog 3maal gebeld, waarbij ik nog steeds hetzelfde antwoord krijg. Er kan nog steeds geen leveringsdatum (of daar een schatting van) aangegeven worden.

 

Frustrerend is de reactieve rol van de klantenservice. Ik moet steeds zelf het initiatief nemen en weet  nog steeds niet weet waar ik aan toe ben.

Het hele probleem is Sony onwaardig omdat ze er kennelijk niet in slagen hun beloften na te komen. Begin dan niet aan zo’n aktie !! Zorg dan voor een alternatief bv. een andere koptelefoon.

Ik begin nu te denken aan een scenario dat Sony het hele proces vertraagt in de hoop dat klanten vergeten waar ze recht op hebben, zodat er minder koptelefoons hoeven te worden uitgeleverd.

Al met al een hele slechte beurt van Sony.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik snap dat je dat denkt @peter34ever

 

Zo zit het niet, we willen iedereen voorzien van een koptelefoon. 
Deze actie is afgehandeld door een bureau en daar is middels een fout een conflict mee ontstaan. Wij zijn op het moment niet in het bezit van alle adressen, dus daarom mag je mij een DM sturen met je gegevens. Maak ik het in orde. 
We zijn wel (nog steeds ja) bezig met dit oplossen. Ze gaan uitgeleverd worden, want jij bent niet de enige die niks ontvangen heeft. Dit process gaat traag en daar zijn we ons bewust van. We zijn er ook zeker niet tevreden over...

Ook ik heb de beloofde koptelefoon na veel maanden nog niet ontvangen. Gisteren Sony gemaild (sonypromotie@consumercare.info) en kreeg het slappe antwoord:

"Helaas hebben we hier nog steeds een achterstand in , we kunnen u dan ook niets anders vragen dan nog enig geduld te hebben."

Ik wacht het nog een paar weken af en anders ga ik het melden bij de Consumentenbond.

Dit nav een reviewupdateverzoek van Kieskeurig anders was ik het glad vergeten. En dan is waar Sony natuurlijk op hoopt... 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@Krijnleendert, Sony hoopt daar niet op. 


Lees je de reacties in dit topic eigenlijk wel? Of plaats je dit zonder iets te lezen? 

Je mag me een DM sturen met je gegevens. 

vdek1000
Ontdekker

Ik heb ook op 15 februari de cashback teruggevraagd voor een sounbar. Ik kreeg direct een mail terug dat die na 2 weken gestort zou worden. Uiteindelijk kreeg ik deze 11 maart, dus al ruimschootst te laat. Ik heb ook een review geplaatst van de soundbar. Daarop kreeg ik ook een mail terug dat ik binnen 2 weken een koptelefoon zou ontvangen. Tot op heden NIKS. Ik heb al een keer of 6 gemaild naar KS van Sony. In het begin kreeg ik nog wel reactie dat ze achterstand hadden in de uitlevering. Inmiddels krijg ik geen enkele reactie meer. Ik neem dit wel hoog op. Ik heb een Sony tv, playstation, soundbar en nog wat dingetjes maar dit valt me echt enorm tegen. Wat een brakke service. Volgende keer gewoon maar weer Panasonic overwegen. 

Ik vraag me af welke stappen ik moet ondernemen om alsnog die "binnen 2 weken af te leveren" koptelefoon te ontvangen.

sonyluke784784
Ontdekker

Hallo,

 

Ik zit met hetzelfde probleem, maar ook met de cashback actie. Ik heb al meerdere malen sony gemaild met mijn persoonlijke informatie en gegevens maar nog steeds geen geld noch hoofdtelefoon. Ik zou het graag opgelost willen hebben. 

 

Ik hoor graag van jullie.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Luke

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt me een PB sturen. Maken we het in orde voor je. 

hencspoelstra
Ontdekker

Dag Vinc_E,

 

zelfs na een mailtje naar jou, heb ik nog steeds niets ontvangen. Eerlijk gezegd vind ik het een schande. Wij hebben alle apparatuur van Sony, daar zijn we content mee. Maar het vertrouwen in de "service" heeft hiermee wel een deuk opgelopen.

 

Mw. Spoelstra

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @hencspoelstra

 

Dat is niet heel vreemd. Je hebt mij een berichtje gestuurd, twee minuten voordat je hier je klacht plaatste. 
Ik ken weinig bedrijven die binnen een aantal minuten iets per post bij jou kunnen bezorgen. 

 

Stuur je gegevens naar @JBELD6, hij kan je helpen met de headphone. Komt goed.