annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beloofde hoofdtelefoon niet ontvangen na review op verzoek van Sony

OPGELOST
GL2015
Nieuw

Beloofde hoofdtelefoon niet ontvangen na review op verzoek van Sony

Hallo,

 

Ik heb onlangs een camera besteld van Sony, en Sony had toen een cashback actie. Ik heb hieraan meegedaan, en kreeg toen daarop een bevestiging, evenals een verzoek om een review te schrijven via een meegestuurde link op kieskeurig.nl. Er werd een gratis headphone beloofd binnen twee weken bij plaatsing van de review, en ik deze had doorgestuurd naar sonyreview@consumercare.info

 

Ik heb inmiddels niets gehoord meer, ook niet na nog een email met een verzoek om bevestiging. Vandaag heb ik Sony opgebeld, en werd van kastje naar de muur gestuurd, en werd ook naar kieskeurig doorverwezen. Inmiddels heb ik 4 verschillende telefoongesprekken gehad, met nog steeds geen enkel resultaat...wordt alleen continu doorverwezen naar andere afdelingen. Ook zou Sony volgens de Sony-medewerker geen algemeen klantenservice contactpunt hebben, waar ik eventueel de mail en vraag zou kunnen voorleggen. 

Het was een leuk idee, maar nu ben ik eigenlijk alleen maar veel tijd kwijtgeraakt aan het schrijven van een review, mailen en bellen met tig verschillende mensen.

31 ANTWOORDEN 31
hencspoelstra
Ontdekker

Nee, zo is het niet gegaan :slight_smile: ik heb dat op 31-08 getracht, maar mogelijk niet goed gedaan. Ben geen nieuwe Sony gebruiker maar wel nieuw bij deze community. Ik heb al contact gehad met je collega en hij heeft me een oplossing toegezegd. Jammer dat het zo enorm veel moeite heeft gekost, maar dank voor jullie hulp nu.

 

Vriendelijke groet,

Mw. Spoelstra

 

profile.country.NL.title
FMZurhorst
Ontdekker

Hoi ,

 

Onze beloofde Headsets komen ook maar niet , en met bellen kom ik ook niet verder .

 

Met vriendelijke groet , Frederike