annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beloofde hoofdtelefoon niet ontvangen na review op verzoek van Sony

OPGELOST
GL2015
Nieuw

Beloofde hoofdtelefoon niet ontvangen na review op verzoek van Sony

Hallo,

 

Ik heb onlangs een camera besteld van Sony, en Sony had toen een cashback actie. Ik heb hieraan meegedaan, en kreeg toen daarop een bevestiging, evenals een verzoek om een review te schrijven via een meegestuurde link op kieskeurig.nl. Er werd een gratis headphone beloofd binnen twee weken bij plaatsing van de review, en ik deze had doorgestuurd naar sonyreview@consumercare.info

 

Ik heb inmiddels niets gehoord meer, ook niet na nog een email met een verzoek om bevestiging. Vandaag heb ik Sony opgebeld, en werd van kastje naar de muur gestuurd, en werd ook naar kieskeurig doorverwezen. Inmiddels heb ik 4 verschillende telefoongesprekken gehad, met nog steeds geen enkel resultaat...wordt alleen continu doorverwezen naar andere afdelingen. Ook zou Sony volgens de Sony-medewerker geen algemeen klantenservice contactpunt hebben, waar ik eventueel de mail en vraag zou kunnen voorleggen. 

Het was een leuk idee, maar nu ben ik eigenlijk alleen maar veel tijd kwijtgeraakt aan het schrijven van een review, mailen en bellen met tig verschillende mensen.

31 ANTWOORDEN 31
Floorbreda_1976
Ontdekker

Dag Vinc-E

Zojuist mijn gegevens via PM achterlaten.

Over de Sony producten die ik wel heb ben ik tevreden.

In dat opzicht absoluut niet benadeeld.

rkroon
Ontdekker

Best Sony,

 

In februari heb ik de HT-XT 3 gekocht. Én nog steeds, elke dag geniet ik van dit top apparaat. Niks op aan te merken.

 

Ik heb in februari (de 17e) op kieskeurig.nl een revieuw achtergelaten en zou in ruil daarvoor een mooie hoofdtelefoon ontvangen. Nu heb ik in februari én april een mail met bijlagen verstuurd naar sonyreview@consumercare.info maar nooit iets vernomen of ontvangen. Complete radio stilte. Het 0900 nummer wat op dit forum staat werkt niet 😞 Althans, vandaag niet. 

 

Kunnen jullie me helpen? M'n huis staat vol Sony, maar een extra hoofdelefoon kan geen kwaat :-). 

 

Heb de mails en bijlagen nog wel bewaard natuurlijk, en de review is terug te vinden op kieskeurig.nl

 

Ik hoor het wel! Groetjes, Roy

profile.country.NL.title
Ellen_M
Lid

Hi Roy,

 

Zou jij mij jouw naam+adresgegevens in een prive bericht kunnen sturen?

Dan zal ik het doorzetten naar de juiste afdeling.

 

Groetjes,

 

Ellen

m00r00
Ontdekker

Hier hetzelfde. Inmiddels 4x gemaild met de vraag waar mijn koptelefoon blijft. 3x een reactie gehad dat het geregeld zou worden. Maar helaas al 1,5 maand zonder resultaat. Op mijn laatste mail is zelfs niet meer gereageerd.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Zoals eerder is aangegeven, stuur mij een DM met je gegevens. Maak ik het in orde. 

miran321
Ontdekker

Beste,

 

Ik heb in januari 2016 een soundbar HT-CT380 gekocht. Ik ben erg tevreden over het apparaat. Op 16 februari jl. heb ik een review geplaatst op kieskeurig.nl en zou daarvoor een hoofdtelefoon krijgen. Deze heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. Ik heb verschillende mails gestuurd en krijg als reactie dat er een achterstand is. Op mijn laatste mail van 11 mei jl. is niet meer gereageerd.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik denk dat je het beste @Vinc_E via de inbox hier op Community een berichtje kan sturen hierover.

Naast het woordje "ga naar"  zie je een envelop icoontje. Je komt dan in je berichten terecht die je hier via Community ontvangt of kan versturen. Succes!

scipio2000
Ontdekker

Ook ik heb diverse keren gemaild voor de hoofdtelefoon maar geen reactie hierop gekregen

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hallo @scipio2000 en welkom bij de Community!

 

@Vinc_E is degene die je hierbij zou kunnen helpen. Beste kun je hem via de inbox hier op Community even een bericht sturen. (zie hierboven) 

Dvz1975
Ontdekker

Ook ik heb 'm niet gekregen. Jammer, geen geslaagde actie deze keer.