annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beloofde hoofdtelefoon niet ontvangen na review op verzoek van Sony

OPGELOST
GL2015
Nieuw

Beloofde hoofdtelefoon niet ontvangen na review op verzoek van Sony

Hallo,

 

Ik heb onlangs een camera besteld van Sony, en Sony had toen een cashback actie. Ik heb hieraan meegedaan, en kreeg toen daarop een bevestiging, evenals een verzoek om een review te schrijven via een meegestuurde link op kieskeurig.nl. Er werd een gratis headphone beloofd binnen twee weken bij plaatsing van de review, en ik deze had doorgestuurd naar sonyreview@consumercare.info

 

Ik heb inmiddels niets gehoord meer, ook niet na nog een email met een verzoek om bevestiging. Vandaag heb ik Sony opgebeld, en werd van kastje naar de muur gestuurd, en werd ook naar kieskeurig doorverwezen. Inmiddels heb ik 4 verschillende telefoongesprekken gehad, met nog steeds geen enkel resultaat...wordt alleen continu doorverwezen naar andere afdelingen. Ook zou Sony volgens de Sony-medewerker geen algemeen klantenservice contactpunt hebben, waar ik eventueel de mail en vraag zou kunnen voorleggen. 

Het was een leuk idee, maar nu ben ik eigenlijk alleen maar veel tijd kwijtgeraakt aan het schrijven van een review, mailen en bellen met tig verschillende mensen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Welk nummer heb je gebeld? 


Want 0900 2872768 is voor dit soort promoties, dit kun je vinden bij de actievoorwaarden. 
Als je je hoofdtelefoon nog niet hebt ontvangen, zou ik hun even bellen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

31 ANTWOORDEN 31
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Welk nummer heb je gebeld? 


Want 0900 2872768 is voor dit soort promoties, dit kun je vinden bij de actievoorwaarden. 
Als je je hoofdtelefoon nog niet hebt ontvangen, zou ik hun even bellen. 

GL2015
Nieuw

Bedankt! Er stonden geen actievoorwaarden in de mail of een contactpunt in de mail. Ik heb gebeld (blijkt extern bedrijf te zijn) en het is nu opgelost, wat fijn is. Maar zou Sony aanraden, om mensen tijd en frustratie te besparen, dit voortaan wel dit soort informatie in de mail te zetten, en dat het bij Sony medewerkers ook bekend is waar ze mensen eventueel naar toe moeten refereren. 

 

profile.country.NL.title
johan.poerwo
Nieuw

Betreft : cashbach registratienummer XXX op naam van XXX

nog niet ontvangen.

Adres: XXX

hoofdtelefoon ook niet ontvangen

met vriendelijke groet

 

 

 

(Persoonlijke informatie verwijderd)

 

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo Johan, 

 

Voor vragen over de cashback actie kun je het beste bellen naar 0900 2872768 (zie de voorwaarden van de cashbackactie voor meer informatie). Er schijnt overigens een achterstand in de uitbetalingen te zijn, dus het kan kloppen dat je dit nog niet ontvangen hebt. Om je privacy te beschermen heb ik de persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd.

 

Mvg,

Arthur

thomasg05
Nieuw

Beste,

 

In februari deed mijn vriendin ook mee aan deze actie, de 50€ cashback hebben we ontvangen maar tot op heden hebben we de sony koptelefoon nog niet ontvangen. Dit ondanks dat we een review geplaatst hebben en het bewijs hiervan doorgemaild hebben naar sonyreview@consumercare.info

 

Bovendien is het telefoon nummer hierboven vermeld niet meer in gebruik dus wie kunnen we hierover contacteren?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @thomasg05

 

Stuur mij maar een DM met je gegevens. Zorg ik dat je de koptelefoon toegestuurd krijgt. 

Jacobus60
Ontdekker

Heb exact hetzelfde aan de hand hier. Ik heb 2 keer een email ontvangen waarin gevraagd werd voor begrip en dat er een kleine achterstand zou zijn opgelopen. Wacht inmiddels al 3 maanden op de hoofdtelefoon.

Heb weinig goede woorden meer over voor Sony.

Floorbreda_1976
Ontdekker

In januari camera gekocht en begin februari review gegeven.

Ook ik heb de beloofde koptelefoon niet ontvangen. 

Er wordt over "wat" achterstand gemaild. 

Bij bellen krijg ik wederom eem mailadres want er is niemand die je erover kunt spreken.

 

De koptelefoon heb ik aan mijn zoon beloofd. 

Wanneer komt sony de  belofte na?

Het is nu al bijna mei, over enkele achterstand kan je nu niet meer spreken.

Een kadobon zou ook coulant kunnen zijn.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @Floorbreda_1976

 

Stuur mij maar een DM met je gegevens. Zorg ik dat de headphone volgende week wordt verzonden naar je. 

 

Sony heeft geen winkel en dus ook geen cadeaubonnen. Als we merken dat er mensen geen headphone ontvangen hebben, sturen we dat direct op. Verder ben je niet benadeelt, of is er een product stuk gegaan.