Deel jouw ervaring!
Ik heb iedere keer een streep onder in me beeld op me scherm. Alles al geprobeerd maar krijg hem niet weg.
Graag een oplossing aub !!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probleem opgelost netjes afgehandeld
Hi Peter, om welk model Bravia gaat het precies?
is het opgelost?
Nee
Heb je geen contact opgenomen met de klantenservice? Dit is een issue met het toestel zelf waarschijnlijk. Niet je input, omdat je verschillende bronnen al geprobeerd hebt.
Er is inmiddels contact met Selectro Group Noord West.
Al nemen die het niet zo nou 😞
Met alle respect van selectro zal je ook niet veel wijzer worden. Lijkt op back light bleeding. Zoek even via het tv toestel op youtube naar vertical banding test video en speel deze eeens af via je tv. problemen worden dan goed zichtbaar, helemaal als dezelfde video ernaast afspeeld via een laptop of tablet. De XD9305 heeft nogal last van backlight bleeding, vertical banding en clouding. Raadpleeg even wikipedia. Als je toestel nog in de garantie zit, zeker werk van maken, en laat je niet afschepen dat het binnen de normen valt, want wie bepaald dat? sony of selectro? de slager die zijn eigen vlees keurt. De 9305 zijn duur genoeg in aanschaf en dan mag je toch wel een perfect beeld verwachten. Anders een onafhankelijke monteur naar laten kijken, want selectro wordt door sony aangestuurd