annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

profile.country.NL.title
Bogson
Ontdekker

Sony Camera Cashback actie probleem

Hallo,

 

Ik doe mee aan de Sony camera cash back en heb netjes de registratie formulieren en de uitgeknipte serienummers in 1 envelop gedaan. Samen met mijn moeder, je kan contact met haar opnemen, jullie kunnen mij en mijn moeder aan een leugendetector apperaat hangen. Ik kan met alle zekerheid zeggen dat ik alle formulieren en uitgeknipte serienummers in de envelop heb gedaan. Heb zelfs een aangetekend brief ervan gemaakt zodat ik kan tracken of het wel goed aankomt. Dit is allemaal verstuurd op zaterdag 2 februari. Ik zag al snel via PostNL dat mijn brief bij Sony was aangekomen.

 

Ik kreeg echter geen bericht erover en ben dus afgelopen maandag (11 februari) gaan bellen, de Sony medewerker zei ook dat het allemaal goed is aangekomen en dat ik snel een e-mail zou krijgen. Aangezien 12 februari de eind datum was van de cashback actie en ik nog steeds geen bericht heb ontvangen ben ik vandaag gaan bellen (13 februari). En ja hoor, de registratie formulieren zijn goed ontvangen maar de serienummers zijn er ineens niet? Ze zeiden zelfs dat het een standaard is om 5 keer de envelop te bekijken voor de uitgeknipte serienummers en de serienummers zaten er echt niet in.

 

Ik weet zeker dat ik ze erin heb gedaan en mijn moeder stond er naast dat ik ze erin deed en de envelop dicht maakte met extra tape, zodat het niet gemakkelijk open te maken was. 

 

Het is ook frustrerend om te horen dat ze via de telefoon zeggen dat het niet hun probleem is en dat ik ervoor moet zorgen dat het goed bij hun terecht komt. Hoe dan? Je hebt maar 1 doos om eruit te knippen en je kan het maar op 1 manier versturen, via Post NL.

 

Ik heb gelukkig wel foto's gemaakt van de uitgeknipte serienummers, net voordat ik ze in de envelop deed.

 

Kan iemand mij helpen? Bedankt!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp