annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

profile.country.NL.title
Alex3059
Nieuw

Cashback problemen

Beste communityleden,..

 

Ik heb op 18 November jl. bij de mediamarkt Rotterdam-Alexandrium een sony HT-ZF9 gekocht. Ik heb dit apparaat dezelfde dag geregistreerd op de sony-site. Vervolgens ontving een een welkomreactie van Sony op mijn registratie. Omdat er een cashbackactie ( € 120 retour of een gratis speaker set) loopt tot februari 2019 is een van de redenen van mijn besluit deze soundbar aan te schaffen. Ik heb geopteerd voor een set speakers bij de cashback actie i.p.v de 120 retour.  

Op Maandag 19 November heb ik de envelop met registratieformulier, kopieen van de aanschafbon van Mediamarkt ,..waarop naam en adresgegevens zijn vermeld en de uitdraai van de kassa plus de (officiele) barcode van de verpakking op gestuurd. Inmiddels is het meer dan een maand geleden dat ik mijn envelop op de bus heb gedaan. Tot op heden heb ik geen enkele actie gehad van Sony Nederland, geen bevestiging op bericht van ontvangt.  Niet per post of per email.

Nog een opmerking t.a.v de gehele procedure van de cashback actie. Ik begrijp dat Sony Nederland misbruik en fraude wil voorkomen, maar deze gehele manier van opsturen e.d. is mijn inziens wel wat old school en dat kan m.i veel klantvriendelijker. Tevens begrijp ik ook dat ik niet de enige ben ik een sony product heb aangeschaft en een beroep doe op de cashback actie, echter een reactie had ik inmiddels toch wel verwacht.  

Ik heb recent een nieuwe samsung Telefoon aangeschaft waarbij je een AKG hoofdtelefoon gratis kon krijgen. Foto's gemaakt van serienummer en coidering op de verpakking en de aankopbonnen ingescant en vervolgens eenvoudig ge-upload. Simpel en binnen 5 werken dagen een pakketje ontvangen. Zo kan het dus ook,..beste mensen van Sony Nederland.

Enfin terug naar het onderwerp van deze post,..Ik heb tot op heden niets vernomen van Sony Nederland en dat zou ik na ruim een maand toch wel verwacht hebben.     

Heeft iemand van jullie ook recent een soundbar aan geschaft en ook deze ervaring of juiste positief verhaal m.b.t tot de afhandeling van de cashbackactie  

Graag reacties met jullie ervaringen en eveneens graag een reactie van Sony klantenservice

       

   

Tags (3)
Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp