Podziel się wrażeniami!
Orientujecie się może, jaki wybrać statyw? Jestem bardzo początkującym użytkownikiem, a moje wymagania to musi być lekki i mobilny.
To masz bardzo trudne wymagania. Ogólnie statyw im cięższy tym stabilniejszy i lepszy. Są lżejsze z włókien węglowych ale one to kosztują Popatrz na firmę Velbon, mają całkiem dobry stosunek jakości do ceny. Generalnie na statywie za mocno oszczędzić się nie da. Wystarczy jakiś wiaterek i te tańsze często się zaczynają chybotać, a wtedy nie spełniają zupełnie swego zadania.
Niby tylko 2 warunki, a tu ciężko je spełnić W takim razie jeszcze się wstrzymam z zakupem. A statywy są uniwersalne, czy będąc szczęśliwym posiadaczem A350 muszę kupić statyw Sony, lub KM?
Nie statyw możesz kupić dowolnej firmy Gwint do statywu zdaje się wszystkie lustrzanki mają taki sam. Jakiś z serii Valbon Sharpa powinien spełnić twoje oczekiwani
Też się długo zastanawiałem nad zakupem i zdecydowałem że będzie to Velbon Sherpa 600R. Jest stabilny ma dużo możliwości rozkładania, dosyć lekki i wysoki co w mim przypadku miało kolosalne znaczenie, choć mógł by być 5 cm wyższy. Dodatkowe złączki można kupić już za 35zł a cena statywu nie jest wygórowana na jego możliwości. To niezły statyw za przyzwoitą kasę i nie szkoda latać z nim po krzaczorach. A z opisów kolegów wynika że męczą je od 3-4 lat i sprawują się bez zastrzeżeń . POLECAM
JasioS napisał(a):
Nie statyw możesz kupić dowolnej firmy Gwint do statywu zdaje się wszystkie lustrzanki mają taki sam. Jakiś z serii Valbon Sharpa powinien spełnić twoje oczekiwani
No i kupiłem statyw Vanguard MG3 za 189zl. Pierwsze wrażenia po 2 dniach zabawy bardzo pozytywne. Teraz zacznie się zabawa w wieczorną fotografie
I pasuje bez problemu (nic się nie giba, nie ma luzów?)