annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wat raad jij aan om te lezen deze zomer?

KelvinV
Bijdrager

Wat raad jij aan om te lezen deze zomer?

Phonebox library.jpg

 

Beste community,

 

Ben jij iets aan het lezen dat je met de rest van de community wilt delen? Halverwege de zomervakantie, zou het top zijn om zoveel mogelijk goede boeken aangeraden te krijgen zodat we een lijstje met de community's favoriete boeken kunnen opstellen.

 

Als er boeken zijn die je erg goed vindt, of in een vorige zomer met veel plezier hebt gelezen, laat het hier dan weten zodat iemand anders er ook van kan genieten!

 

Om zelf af te trappen: ik ben deze zomer 'Infinite Jest' aan het lezen van David Foster Wallace. Enorm lijvig boek met een hele lading aan eindnoten, vrij pittig om te lezen, dus het is een mooi projectje voor de hele zomer. :wink: Sommige passages behoren wel tot de mooiste en aangrijpendste die ik ooit gelezen heb.

 

Andere favorieten uit vorige zomers, die wat minder tijd eten, zijn 'Extreem Luid & Ongelofelijk Dichtbij' van Jonathan Safran Foer, met een hele interessante stijl met handgeschreven notities, tekeningen, en meer. En ik ben groot fan van Haruki Murakami, met 'Hard-boiled Wonderland en het Einde van de Wereld' als absolute favoriet. 

 

Wie volgt? Ik zoek een nieuw topboek om na Infinite Jest te gaan lezen op mijn reader! :slight_smile: 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Deze zomer, die is onderhand al bijna voorbij.

 

Ik adviseer dit boek op zonnekracht vooruit van mister Sunshine.

Het boek/epub komt een deze dagen uit en heeft een schat aan informatie m.b.t.  het gebruik van zonne energie.

 

En NEE ik heb zelf geen groen hart maar tegenwoordig wel een eigen zonne opwek installatie van 3920Wp.

 

De informatie op de website van mister Sunshine is voor de leek meer dan voldoende om door de bomen het bos te kunnen zien in de wereld van de solar cowboy's.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
KelvinV
Bijdrager

We hebben inderdaad al heel wat zomer achter de rug, maar de afgelopen jaren hebben we vaak nog een zomers staartje gehad in september/oktober dus laten we hopen dat dat nu weer zo is. :wink: 

 

Het boek klinkt interessant. Ik had je installatie inderdaad al opgemerkt in de fotogalerij, erg indrukwekkend! :slight_smile: 

ClarissaW
Lid

Deze boeken zijn al heel lang uit, maar vorig jaar ging ik eigenlijk per toeval naar De Hongerspelen (Hunger Games) in de bioscoop. Meestal zijn dat soort films niet echt mijn ding, maar actrice Jennifer Lawrence is dus fantastisch.

 

Heb nu het eerste boek gelezen en hoop eigenlijk deel 2: Vlammen (Catching Fire) te lezen voordat de film binnenkort uitkomt. Gelukkig zijn het eigenlijk tienerboeken en leest het vrij gemakkelijk weg...:smileywink:

 

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Als een echte Khaled Hosseini fan en na de boeken de Kite Runner en A Thousand Splendid Suns, bijna zonder neer te leggen heb uitgelezen, ben ik nu wel benieuwd naar zijn nieuwe boek And the Mountains Echoed.

Zijn er hier mensen die dit boek misschien hebben gelezen en mij kunnen vertellen of dit boek ook een topper is?

 

Groetjes,

 

Amal_S

Amal_S