annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BRAVIA aktie

peegie
Nieuw

BRAVIA aktie

ik heb op 27-06 een BRAVIA W8 gekocht en ben er zeer tevreden over.

om gebruik te maken van de mooie aktie van SONY heb ik op  03-07-2013 de benodigde gegevens verzonden per post zoals beschreven. tot op heden heb ik geen enkele reactie ontvangen. geen ontvangst bevestiging en ook geen reactie op mijn telefonisch contact. ik heb mijn naam en telefoonnummer duidelijk ingesproken.

kan iemand mij vertellen of dit gebruikelijk is?

24 ANTWOORDEN 24
ClarissaW
Lid

Hallo Peegie,

 

Welkom in de community! Heb je de aanvraag ook online ingediend? Dan zou je een code hebben moeten gekregen waarmee je de voortgang van je aanvraag kan controleren. Hier is meer informatie:

http://www.sony.nl/hub/braviaactie

 

met vriendelijke groet,


Clarissa

peegie
Nieuw

hoi Clarissa,

 

heb ik idd gedaan en een code gekregen. als ik deze invoer en de status opvraag kijg ik het onderstaande te zien.

 

Bedankt voor het controleren van de status van uw claim. Helaas hebben we uw aanvraag nog niet kunnen verwerken, maar we zijn ermee bezig. Probeer het over een paar dagen of wacht op een e-mail bevestiging dat u uw claim succesvol heeft ingediend

 

tot op heden kom ik helaas niet verder

ClarissaW
Lid

Hallo Peegie,

 

Schijnbaar is het een populaire actie geweest en zijn ze bij Sony alle aanvragen nog aan het verwerken. Misschien kun je het inderdaad over een paar dagen weer proberen? Laat het ons weten als het dan nog niet lukt.

 

met vriendelijke groet,

 

Clarissa

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas is de ervaring uit het verleden dat we heelveel geduld (weken/maanden!!!) moeten hebben met de diverse actie's.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
RiesDok
Ontdekker

Mijn waardeboncode wordt nog steeds niet gevonden als ik die invoer op de website. Ik heb mijn W900 al sinds 29 mei, heb brief 5 juni aangetekend opgestuurd en deze is op 10 juni ontvangen. Heb al een contact formulier ingevuld en daarvan een bevestiging gekregen dat ik binnen 72 uur antwoord zou krijgen, dat is inmiddels een week geleden en helaas nog geen antwoord gekregen.

 

peegie
Nieuw

hoi,

Ik heb het vanmorgen nagekeken op de site van SONY en kreeg het volgende antwoord.

 We hebben uw aanvraag ontvangen – uw cadeau is verstuurd 

Het ziet ernaar uit dat het goed gaat komen. Ik heb eergisteren telefonisch contact gezocht met SONY en hun vertelde mij dat alles in orde was en dat de telefoon binnen 28 dagen binnen moet zijn.

Ik ben benieuwd.

RiesDok
Ontdekker

Goed nieuws voor jou peegie !

 

Helaas gaat het bij mij minder soepel. Had een contactformulier ingevuld omdat mijn waardeboncode maar niet gevonden wordt op de website.

 

Woensdag email gekregen met excuses voor de late reactie op mijn eerder verstuurde email en dat er opnieuw binnen 72 uur contact met mij word opgenomen.

 

Vandaag antwoord gekregen of ik promotie code wil aangeven omdat mijn inschrijving op de sony website niet te zien is, daar heb ik dus helaas geen kopie van gemaakt.

 

Het vreemde is dus dat de waardeboncode die ik automatisch gekregen heb nadat ik promotiecode en serienummer online ingevuld heb blijkbaar niet bestaat.

 

Word vervolgt...

 

 

larock79
Ontdekker

Hallo, ik heb 12-7-2013 bij de Mediamarkt een KDL-55-805 gekocht en heb bij thuiskomst gelijk de papieren in willen vullen en opsturen ivm de actie die de 14e stopt.

Nu heb ik met invullen het probleem dat de site zegt:

Er is een probleem opgetreden bij het laden van uw gegevens. Probeer het later opnieuw.


Dit heb ik de hele dag geprobeerd, nu ben ik bng dat ik de 14e niet ga halen


Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Alvast bedankt

Marc P

 

ClarissaW
Lid

Beste Marc,

 

Ik heb nog eens naar de actievoorwaarden gekeken en het lijkt er op dat alle producten gekocht in de actie periode tot 14 juli mee mogen doen, mits de registratie voor de telefoon binnen 15 dagen na aankoop is gebeurd (en zolang de voorraad strekt.)

 

Dus, zolang je de televisie voor de 14e hebt gekocht en hem binnen 15 dagen na aankoop registreerd, zou je gewoon nog mee kunnen doen! Je kunt het dus later nog eens proberen, misschien is het dan minder druk op de site.

 

Hier zijn de voorwaarden op PDF : http://campaign.odw.sony-europe.com/tvme/h330/tandc/terms_and_conditions_nl.pdf

 

met vriendelijke groet,


Clarissa

Community Manager