annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update V.5.417 prima verlopen

profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Update V.5.417 prima verlopen

Beste mensen van Sony, nu eens geen klacht, maar als dingen goed gaan mag ook wel eens gemeld worden niet? Laatst een update gehad de V5.417 die perfect verlopen is en perfect voldeed aan de verwachtingen zoals betere beeldkwaliteit enz. dit klopte precies. Wat ik goed vind dat je een update niet meteen hoeft te installeren maar ook uit kan stellen perfect, ben er look liever altijd bij wat er gebeurd, tv is aangesloten op internet, misschien een tip voor diegene die dit nog niet heeft gedaan, dan heb je altijd de meest recente updates. Als laatste tip wil ik nog mee geven : als je een update hebt,  laat je toestel van begin tot eind de update uitvoeren en wacht tot je de melding krijgt  dat de update voltooid is dan kan het niet mis gaan.  Het kan af en toe even duren deze laatste update duurde 30 min. Heb geduld en gebruik intussen het toestel niet.:slight_smile:

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nog 1 tip van deze kant:

 

Voordat ik een update installeerd (USB) voer ik altijd eerst een "power reset" uit, zodra de update is geinstalleerd doe ik nogmaals na het opstarten een "power reset".

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!