annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Uitverkoop

OPGELOST
cvrhijn
Nieuw

Uitverkoop

Vandaag kreeg ik een mailte van Sony dat de uitverkoop is gestart en dat ik nu moet kopen want het betreft beperkte aanbiedingen!  

Dus wilde ik mijn slag slaan,  maar dan volgt de melding: "De Sony Store, Online is niet beschikbaar door werkzaamheden om de winkel te verbeteren." Onbegrijpeijk. Wat een slechte planning!!!

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
KelvinV
Bijdrager

7 ANTWOORDEN 7
KelvinV
Bijdrager

Er waren inderdaad wat technische problemen, maar gelukkig is de store inmiddels weer online: https://shop.sony.nl/shop/mimes/openAccess/store/home_nl_NL.jsp?country=NL&language=nl :slight_smile: 

Starck001
Nieuw

Nee hoor, het werkt nog steeds niet. Ook na het verwijderen van cookies komt nog steeds de under maintenance pagina op. Geen goed geplande campagne, tamelijk genant lijkt me. Hopelijk lukt het nog voor het weekend :clock:

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Starck,

 

Welkom op het forum!

 

Het heeft op het moment van schrijven (door Kelvin) gewerkt, het is nu (even) terug offline...

Ik controleer de outlet store regelmatig en weet uit ervaring dat als er geen specifieke melding van een dag staat wanneer ze terug online komen (meestal met 5% korting bij wijze van excuses aanbieden) dat het gewoonlijk dezelfde dag is dat de outlet store terug online komt. Mensen die aan de site werken, werken er niet 's nachts aan. De rustigste momenten op de store zijn tijdens de dag als de meeste mensen aan het werk zijn. Tegen de avond verwacht ik het terug online...

 

Dus hopelijk straks in orde :slight_smile: Onderhoudswerken gebeuren nu eenmaal...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
dragonmoony
Nieuw

verleng dan ten minste de uitverkoop, wanneer de store weer online is. Op dit moment is het nog steeds offline.

Starck001
Nieuw

Hi Portmixus! Dank voor je snelle antwoord. Wellicht begrijp ik het niet helemaal maar het wordt er niet veel duidelijker op. Je schrijft dat 'onderhoudswerkzaamheden nu eenmaal moeten plaatsvinden'. Dat zal iedereen met je eens zijn maar niet nadat Sony Europe eerst een email campagne begint 'De Uitverkoop start nu!', om vervolgens vast te stellen dat de outlet store down is. Ik ben een warm pleitbezorger van het merk Sony maar dit is niet heel fraai.

Overigens de mail is van 10:56, het is nu 14:40, bijna 4 uur later en de site is nog steeds niet in de lucht. Laten we rustig afwachten.

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Had even over het hoofd gezien dat er een mailtje voor gestuurd werd (heb ik vreemd genoeg niet gekregen...nochtans aangemeld op alle nieuwsbrieven dacht ik...)

 

Op die manier is het wel een beetje lullig inderdaad :nauseated_face:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
KelvinV
Bijdrager

De nieuwsbrieven worden in batches verzonden, dus de een krijgt ze iets eerder dan de ander. :slight_smile: 

 

De store doet het inmiddels weer, maar het is de laatste dagen inderdaad af en aan geweest helaas. De IT afdeling van Sony is er mee bezig en hopelijk blijft het nu werken. Excuses voor het ongemak.