annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Cashback werkt niet

profile.country.NL.title
eddy5671
Ontdekker

Sony Cashback werkt niet

Ik heb 07 september 2019 een sony TV 65AG9 gekocht, hier werd tijdens de verkoop gemeld dat er een cashback actie van €300,- op zat. Dit was ook de reden om deze tv te kopen.

Bij de eerste maal proberen om me aan te melden voor de cashback actie kreeg ik de melding dat deze pas na 30 dagen ingediend kan worden.

Afijn nu 31 dagen later geprobeerd de cashback aan te melden, krijg ik het bericht dat ik niet in aanmerking hiervoor komt omdat de actie van 03 oktober tm 24 november loopt. 

Dit ruikt naar een vette Hoax.

 

Zeer spijtig allemaal, zeker gezien dat Sony mijn merk was en zo goed als al mijn audio -en video apparatuur van Sony is.

 

Zeer jammer.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@eddy5671  schreef:

Ik heb 07 september 2019 een sony TV 65AG9 gekocht, hier werd tijdens de verkoop gemeld dat er een cashback actie van €300,- op zat. Dit was ook de reden om deze tv te kopen.

Bij de eerste maal proberen om me aan te melden voor de cashback actie kreeg ik de melding dat deze pas na 30 dagen ingediend kan worden.

Afijn nu 31 dagen later geprobeerd de cashback aan te melden, krijg ik het bericht dat ik niet in aanmerking hiervoor komt omdat de actie van 03 oktober tm 24 november loopt. 

Dit ruikt naar een vette Hoax.

 

Zeer spijtig allemaal, zeker gezien dat Sony mijn merk was en zo goed als al mijn audio -en video apparatuur van Sony is.

 

Zeer jammer.


Blijkbaar had je niet het geduld om de gehele pagina te lezen.

 

<quote>

Deze actie is afgelopen

Ontvang tot €500 cashback op uw aankoop

Alleen geldig op geselecteerde modellen

Aanbieding loopt van 26.06.2019 t/m 29.09.2019. U kunt uw cashback claim indienen tot 14.11.2019. LET OP: u kunt uw claim pas vanaf dertig (30) dagen na de aankoopdatum indienen.

 

Link 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
eddy5671
Ontdekker

Als ik de tv 07-09 gekocht heb dan zou ik me nu toch kunnen aanmelden voor de cashback? 
Hoe kan het dan dat ik de melding krijg dat ik er geen gebruik meer van kan maken? 

profile.country.NL.title
S_janson
Lid

Er is een nieuwe cashback!

 

ik heb gister mijn ag9 geclaimd voor cashback!

best een hoop gedoe vanaf een iPad trouwens want, hij accepteert de foto’s niet.

 

dit is de juiste pagina van de oude cashback

https://www.sony.nl/promo/tv1