annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony 65XE7096 HDR problemen PS4 PRO.

profile.country.NL.title
dosrox
Nieuw

Sony 65XE7096 HDR problemen PS4 PRO.

Hallo,

 

Ik heb al een tijdje geleden een Sony 65XE7096 gehaald samen met een PS4 pro aangezien ze samen 4K HDR games konden spelen.

 

Alleen als ik mijn TV op de HDR scene zet, en ik probeer een applicatie op mijn Playstation te openen, gaat mijn scherm een tel op zwart, en vervolgens liken de kleuren heel vervaagt, grijs en suf. 

 

Ik heb al weken gezocht naar oplossingen online maar zonder success.

 

Het enige wat werkt voor nu is dat Ik mijn HDR uitgezet heb op de Playstation zelf, dan switched hij niet over als ik een applicatie start. 

 

Ik heb al gezorgt dat al mijn Hdmi poorten enhanced zijn.

 

Bedankt voor het lezen. 

 

-Dox

Tags (5)
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al een andere HDMI kabel geprobeerd?

 

Waarschijnlijk in de Playstation Community kan je mogelijk sneller en beter worden geholpen.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dit zou automatisch moeten werken. Staat HDCP 2.2 wel geactiveerd op de PS4? 

Probeer ook om HDR op automatisch te zetten. Dan schakelt het over. 

 

En ja de HDMI kabel van de PS4 Pro moet wel gebruikt worden. Of zit er een ander apparaat tussen nog?

profile.country.NL.title
dosrox
Nieuw

Al tijdje geleden al op Playstation forums gepost, helaas nog geen oplossing.

Ja al met verschillende kabels geprobeerd en ik heb nu net een 4K kabel besteld tegen beter weten in maar we zullen zijn of dit helpt. 

 

Verder Wil ik alleen nog een andere poort gebruiken maar dat is even wat lastiger omdat mijn TV aan de muur hangt. 

 

Bedankt in iedergeval 

 

Dox

 

 

profile.country.NL.title
dosrox
Nieuw

Alle settings op PS4 zelf al geprobeerd, hij zit er ook direct in zonder een switch o.i.d HDCP 2.2 heb ik meer over gelezen maar ik kan nergens vinden waar ik dit aan kan passen.