annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Service Sony en Reparatiecentrum

nightw35
Nieuw

Service Sony en Reparatiecentrum

Dit is een klacht mbt de service van Sony en hun reparatiecentrum Dynafix. Begin juli kreeg ik telefoon bijgewerkt na ontvangst van een melding op mijn telefoon dat de Marshmallow update beschikbaar voor mijn Xperia Z2. Na installatie werkte mijn telefoon in eerste instantie goed maar na 2 weken begon het apparaat vreemde kuren te vertonen. Automatische continue inloggen en geen gesprekken kunnen beantwoorden omdat de touchscreen niet meer helemaal doet. Na overleg met de support afdeling van Sony apparaat opgestuurd naar Dynafix voor controle. Kreeg een bericht dat de reparatie 265 eur gaat kosten (helaas verliep de garantie op 14 juli 2016) maar geen inzage in de onderdelen die vervangen moet worden. Voor een toestel uit 2014 zijn de reparatiekosten wel erg hoog.

 

Op de vraag of het geen garantie issue omdat de problemen begonnen zijn na de update verwees Dynafix naar Sony en Sony verwees naar Dynafix dat zij mogen bepalen of het garantie is of niet. Kortom men schuift de verantwoordelijkheid naar elkaar.

 

Na jarenlang Sony toestellen (>7) gekocht te hebben ben ik teleurgesteld in de houding van Sony. Ik ben er klaar mee en sluit het hoofdstuk Sony dan ook hierbij af. Ik ga vanaf nu wel een andere merk kopen.

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Graag verwijs ik je naar Sony Mobile,

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!