annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Screen mirroring

profile.country.NL.title
HighTreeSoft
Nieuw

Screen mirroring

Hallo,

Ondanks allerlei beloften van de verkoper in de BCC winkel heb ik toch enige vragen.

Het gaat hierbij om mijn blu-ray speler BDP-S6700

 

1) wanneer ik bij instellingen een wachtwoord voor mijn netwerk ingeef, waarvan ik 100 % zeker weet dat deze juist is dan blijft hij maar weergeven dat het wachtwoord niet klopt. Vreemd is dat ik wel Netflix kan gebruiken en sommige apps, waarvoor dus internet nodig is!!

2) Ook werd mij beloofd dat alle bestanden met een avi extensie konden worden afgespeelt, niet dus!!

3) Verder zou op de website van Sony een programma zijn te downloaden waarmee ik dus het scherm van mijn iPhone, iPad of Android tablet zou kunnen swipen naar mijn TV via mijn blu-ray speler, maar ik kan het niet vinden, kan iemand mij vertellen waar ik deze vindt?

 

Vriendelijke groet,

Karel

 

Tags (1)
2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Om Netflix te gebruiken heb je een internet verbinding nodig, dus de S6700 is wel verbonden met het thuisnetwerk.

De bestanden .avi zijn te lezen als deze aan de juiste specificatie's voldoet.

Zou niet 1,2,3 weten welke programma op de website wordt bedoeld, vraag het eens aan de verkoper.

 

Op de ondersteuning pagina is eventueel de laatste firmware te dowmloaden, kan ook als de S6700 met het thuisnetwerk verbonden is via het menu van de S6700.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HighTreeSoft
Nieuw

Hallo,

Dank voor de reactie

 

Dat ik wel een internet verbinding het via het thuisnetwerk daar zijn we het dus over eens, anders kon ik geen netflix kijken. Mijn speler is helemaal up to date volgens mijn speler, waarom kan ik dan niet naar internet via mijn blu-ray speler.

Ik heb deze speler speciaal in een winkel in Deventer gekocht voor een deskundig advies, grrrr. Het is voor mij toch weer een half uur rijden.

Bedankt in elk geval voor je reactie en ik hoop dat er nog wat komen

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Tags (2)