annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Schade aan FE 24-70 GM (SEL2470GM) en flitser HVL-F60M.

profile.country.NL.title
JanVanOevelen
Lid

Schade aan FE 24-70 GM (SEL2470GM) en flitser HVL-F60M.

Vandaag een hele nare ervaring. Met mijn nieuwe camera (enkele weken oud) bezocht ik mijn familie i.v.m. het nieuwe jaar en de verjaardag van schoonzus. Ik dacht daar een paar mooie opnames te kunnen maken en leende even het statief van mijn zwager. Tijdens het plaatsen van het staief op de goede plek liet plotseling het plaatje los. Camera en flitser vielen op de grond. Bij het voetje van de flitser brak een lipje af en de lens functioneerde niet meer. Daar bleek de vatting verbogen te zijn. Waar kan ik die laten repareren en hoe lang kan dat duren. Ik heb hem namelijk beroepsmatig nodig op 9 januari. Iemand goede tips?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen Jan,

 

Wat onwijs vervelend zeg! Ik adviseer om het kapotte materiaal zsm op te sturen naar TechRepair. Zij kunnen dan tevens een indicatie geven over hoelang het gaat duren. Ik ben echter bang dat het lastig gaat worden om alles gemaakt te krijgen voor 09/01. Dus hou daar rekening mee!

 

http://www.techrepair.nl/

 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @JanVanOevelen

Oh dat is een nachtmerrie! Tenzij je pro-service hebt gaat dat zeker niet lukken voor 9 januari. Hoop dat je van iemand wat kan lenen of een set kan huren!

 

profile.country.NL.title
JanVanOevelen
Lid

Tja zo begin je het nieuwe jaar niet goed, maar gelukkig had de leverancier van de camera, objectieven en flitser een uitstekende oplossing. Foto Tuerlings bood mij aan, zoals Bibi al zei, de spullen zo snel mogelijk voor reparatie aan te bieden. In tussentijd krijg ik van hem dezelfde apparatuur te leen, zodat ik vooruit kan. Verdomd goede service al zeg ik het zelf.

Nu maar hopen dat alles goed komt. 

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Fijn om te horen dat je dezelfde apparatuur kunt lenen Jan! 

Veel succes, wij hopen met je mee. Geef je ons binnenkort een update?

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
JanVanOevelen
Lid

Dat zal ik zeker doen Bibi. Ik vertrouw erop dat alles wel weer goed zal komen.

profile.country.NL.title
JanVanOevelen
Lid

De schade is helemaal hertseld en alles funktioneerd weer zoals het behoort. 

We gaan nu weer met evrtrouwen aan het werk.

Goede service van Tuerlings Foto en Sony!!

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Goed om te horen @JanVanOevelen!