annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

qwerty -> azerty

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
Simon456
Bezoeker

qwerty -> azerty

Hey, ik heb juist een sony xperia u gekocht zeer toffe gsm maar er is een minpuntje aan.

Ik krijg het qwerty toetsenbord niet in een azerty toetsenbord.
Er zijn al veel topics hierover maar het is allemaal redelijk onduidelijk kan iemand mij helpen?

MvG

Simon

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Toevallig gevonden bij de PDAshop:

U kunt de taal aanpassen door de volgende stappen te volgen. In het beginscherm gaat u naar het menu -> instellingen -> taal en invoer -> taal (als u deze aantikt krijgt u alle mogelijke talen te zien.) Hier kunt u frans aangeven en zal het toestenbord in AZERTY komen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Iris_Saxo,

 

Voor zover ik weet kan je met het standaard xperia toestenbord geen belgische azerty selecteren...Heb ik alleszins niet gevonden.

 

Ik gebruik een ander toetsenbord dat je kan downloaden in de playstore en die is werkelijk TOP en heet: "touchpal" (huidige versie touchpal X)

 

Kan ik warm aanbevelen...Loop even goed door alle instellingen, want je kan die volledig naar eigen smaak instellen! 

Bij de eerste keren dat je het toestenbord gebruikt, krijg je ook tips: sla deze niet over en probeer ze uit, ze zijn erg handig!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Welke Sony Xperia is het, er zijn er zoveel?

Welke OS wordt er gebruikt?

In de stand "Nederland" is alleen QWERTY-toetsenbord beschikbaar.

Misschien heeft "Play-Store" er wel een app voor.

Speciaal Xperia forum gedeelte (engels): http://talk.sonymobile.com/community/support?view=overview

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Toevallig gevonden bij de PDAshop:

U kunt de taal aanpassen door de volgende stappen te volgen. In het beginscherm gaat u naar het menu -> instellingen -> taal en invoer -> taal (als u deze aantikt krijgt u alle mogelijke talen te zien.) Hier kunt u frans aangeven en zal het toestenbord in AZERTY komen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_BE.title
Felix_Atagong
Bezoeker

Dit is geen correct antwoord, want door de taal naar Frans te zetten werkt het Nederlandstalige woordenboek niet meer. Overigens werk ik in 4 talen, NL, Engels, Frans en Duits en telkens ik een taal verander verspringt het keyboard. Kan ik niet één toetsenbord aanhouden? (Ja, ik weet met een third-party app gaat dit wel.)

tsjokske
Nieuw

HAHAHA. DAN STAAT ALLE MENU'S IN HET FRANS.

iris_saxo
Nieuw

De oplossing die hier wordt voorgesteld is niet okee. Je krijgt dan alle menus ed in het Frans.

Heeft iemand een andere oplossing?

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Iris,

 

Je kunt het beste even naar gaan http://talk.sonymobile.com/community/support?view=overview.

Dat forum is specifiek voor de mobiele telefoon, daar is vast iemand die je verder kan helpen!

 

Groetjes,

 

Amal_S
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Iris_Saxo,

 

Voor zover ik weet kan je met het standaard xperia toestenbord geen belgische azerty selecteren...Heb ik alleszins niet gevonden.

 

Ik gebruik een ander toetsenbord dat je kan downloaden in de playstore en die is werkelijk TOP en heet: "touchpal" (huidige versie touchpal X)

 

Kan ik warm aanbevelen...Loop even goed door alle instellingen, want je kan die volledig naar eigen smaak instellen! 

Bij de eerste keren dat je het toestenbord gebruikt, krijg je ook tips: sla deze niet over en probeer ze uit, ze zijn erg handig!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

is dit de app nederlands Touchpal Keyboard of een ander? je hebt zoveel keuze, dus kan je iets specifieker zijn aub?

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Jeroen,

 

Het heet "touchpal x" in de playstore (free emoji keyboard).

 

Ze maken reclame voor hun emoji symbolen, maar negeer dat gerust. Ook maken ze reclame voor hun swipen, negeer ook gerust. Het is een heel goed keyboard voor alle normale zaken, met veel extra's die je al dan niet benut. Je hebt gewoon zelf de keuze!

 

Overloop heel goed de instellingen van de app, het werkt echt schitterend, je kan het naar eigen smaak aanpassen (b.v. lang drukken op een toets geeft mogelijkheden om een ander meer gebruikte toets in de plaats te zetten).

 

Ook in de instellingen goed kijken voor woordenboekinstellingen en het taalpakket NL downloaden.

 

Kleine tip: op de "spatietoets" heb je een klein schuifknopje waarmee je snel tussen woorden/geen woordenboek kan switchen.

_____________________________________________________
Sony Alpha Training