annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

product registreren lukt niet

profile.country.NL.title
Jarmilhermans
Ontdekker

product registreren lukt niet

Ik heb sinds kort een nieuwe 4k hdr smart tv van sony. wel verstaan onder de productcode: KD- 55 XF8505 BAEP

ik zou het product moeten registreren voor de cahsback actie, echter op de geweldig gebruiksvriendelijke site van sony staat deze niet bij het lijstje(zodra ik de tv wil aanmelden als 'nieuw product'). Iemand een idee hoe dit wel lukt/ kan? 

 

ik hoor het graag.

 

mvg. Jarmil

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Hallo,

Zou even contact opnemen met Sony wel mooi toestel trouwens.

Hopelijk kan Sony je verder helpen.

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Jarmil,

 

Bedankt voor de feedback. Vervelend dat het product niet in de lijst staat. Ik ga dit morgen gelijk aangeven bij de website-beheerders. Je hoort van me wanneer dit probleem is opgelost!

 

Groet,

Bibi

jananja7121
Nieuw

Hallo ,

Erg vervelend . Ik heb ook de KD-55XF8505 wil hem eveneens regisrteren ...maar lukt ook niet.

profile.country.BE.title
Geert_67
Nieuw

De product registratie werkt bij mij ook ni kan niks selecteren heb de KD55XF9005BAEP gekocht

profile.country.NL.title
JordyH
Ontdekker

Ik heb een aantal dagen geleden de Sony tv KD-55XF8505 bij de Mediamarkt gekocht maar ik kan dit product niet registreren op mijn Sony account omdat dit product/modelnummer niet in de lijst staat. En aangezien ik mijn product niet kan registreren kan ik ook niet gebruik maken van de cashback actie op dit type tv model!
Hoe zit dit precies? 


Groetjes,
Jordy
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Ik heb zojuist contact opgenomen met de website-beheerders. Zij zullen het model (55XF8505) toevoegen aan de lijst in MySony. Wanneer dit gelukt is, kunnen jullie alsnog het product registreren en vervolgens de cashback claimen via deze pagina: https://www.sony.nl/promo/cashback/tv

 

Ik zal het laten weten wanneer dit probleem is opgelost.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen Geert,

 

Ik krijg dit model (KD55XF9005BAEP) wel in de lijst in MySony te zien. Zie onderstaande afbeelding.

 

KD55XF9005BAEP.PNG

 

Als het goed is kun je het model dus gewoon registreren. Ik heb voor de zekerheid aan de website-beheerders gevraagd of ze het nog extra willen checken.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
JordyH
Ontdekker

Hi!

Hoelang gaat dit ongeveer duren?

- Jordy

profile.country.NL.title
Jarmilhermans
Ontdekker

beste,

 

bedankt voor het adequaat reageren. Is er bij jullie webbeheer al bekend wanneer dit wel mogelijk is? 

ik hoor het graag.

 

mvg Jarmil