annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

leuke ervaring delen

profile.country.NL.title
Katykoning
Nieuw

leuke ervaring delen

 Nou afgelopen week heb ik toch maar de 1000XM2 hoofdtelefoon in de Mediamarkt gehaald, nadat ik van veel vrienden heb gehoord dat het model super goed werkt. Zelf zal ik het ook zeker aanraden, het model werkt tot nu toe super goed en ik ben er blij mee!

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
TessadeWaal
Nieuw

Fantastische Sony oordopjes. Zag het model een keer online op internet. Had daarna via de site informatie opgezocht en daarna gekocht. Zal eerlijk moeten zeggen, dat het product super fijn werkt!

profile.country.NL.title
JessicaVermaat29
Nieuw

Heb laatst een MDR-Z7 draadloze hoofdtelefoon van Sony gekocht. Het werkt super goed, ik zal het zeker aanraden aan mijn vrienden en familie en aan jullie!

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen allemaal,

 

Wat een onwijs leuk topic is dit. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaringen! 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Bedankt voor de positieve feedback, Tessa, Katy en Jessica!

Super om te horen dat jij er zo blij mee bent.

Met vriendelijke groet,

Amal

Amal_S
profile.country.NL.title
Ellen_M
Lid

Wat gaaf, Jessica! Bedankt voor de feedback.

 

profile.country.NL.title
Charlenebeer27
Nieuw

Ik ben zeer tevreden over de draadloze hoofdtelefoon van Sony die ik afgelopen maand heb gekocht.  Ook de app die Sony heeft is super handig als je niet helemaal snapt hoe het product functioneert 

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor je positieve bericht! Leuk om te horen dat het product en de bijbehorende app goed bevallen. 

Veel plezier met de headphone en mocht je nog vragen hebben dan kun je ze hier altijd stellen.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi