annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kom niet in Het Menu

Arnold17
Nieuw

Kom niet in Het Menu

Gisteren een DSC-RX1100m3 gekocht. O.a. omdat ik as zondag naar een ver land ga.

Prachtige foto's maken. Of dat gaat lukken, weet ik niet.

Vandaag wilde ik het toestel "gebruiksklaar" maken.

De eerste noodzakelijke stap is om de klok in te stellen. Dat lukt niet. Ook na meerdere keren proberen. Dan kan je dus niets doen met het toestel.

De Sony helpdesk gebeld. Het probleem, ook mijn vertrek over twee dagen, uitgelegd.

"Wij kunnen niets voor u doen, ook al heeft uw fotowinkel, een nieuw toestel niet op voorraad."

Dank voor het meedenken Sony!

 

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Wat een bizar verhaal!?

 

Waarom lukt het niet de klok in te stellen? Werkt geen enkele knop?

 

Als een waarde in het oranje is aangegeven, dan dien je deze waarde te veranderen door met de "pijltjes" op en neer te spelen. Het draaiwieltje recht van het scherm is ook tegelijk ook indrukbaar naar boven, beneden, links en rechts. Bevestigen doe je met de centrale knop in het midden van het draaiwieltje.

 

Als geen enkel van deze knoppen werkt -wat de eerste keer zou zijn dat ik zoiets hoor- dan is je toestel defect. Maar probeer het toch maar!

 

En welke camera heb je gekocht? RX10 III of RX100 III?

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
Arnold17
Nieuw

Ik heb de RX100. M3
De klok kan ik wel instellen, maar het toestel accepteert het niet. Wat ik ook probeer.
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Het klinkt misschien beetje dom, maar ga je met het oranje vakje naar "enter" en druk je dan op de centrale knop?

 

Ik kan me echt niet voorstellen dat het niet zou werken...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training