annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

inloggen????

profile.country.NL.title
wimcdejong
Lid

inloggen????

die inlogprocedure......zijn er meer mensen die wel 10, soms 15 keer moeten klikken op wegen, verkeersborden en auto's?

wat een ingewikkelde zooi......waarom niet gewoon een keer wat cijfers em letters overtikken van een plaatje?

 

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik had er afgelopen week opeens weer ook last van op de PC, in zowel IE als in Chrome.

Terwijl op de tablet met Chrome geen enkel probleem.

 

 
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Ja, ik word er nu al, na twee dagen, gek van, dat gezanik met auto;s en verkeersborden.

En waarom geen cookies in dit geval?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

 Zoals hierboven al is geadviseerd, gewoon als browser Chrome gebruiken.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jaapvddries
Lid

Wat een onzin eigenlijk om dan maar Chrome te adviseren, probeer juist alles van google te vermijden....

Heb al Safari en Firefox, dat vind ik onderhand wel voldoende browsers.

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Als je 10 minuten niet op het forum bent geweest moet je die ....procedure weer helemaal opnieuw doen.

Hoe moeilijk kan het, voor een webdesigner/beheerder, zijn om een goede forumsoftware te vinden/maken.

Maar dan nog iets, we hebben het hier over een forum voor gebruikers van audio/video apparatuur, het gaat niet over staatsgeheimen/staatsgevaarlijke activiteiten.

 

profile.country.NL.title
audidriver4ever
Lid

Wat een gedoe zeg met dat Captcha :sob:

Inderdaad eindeloos vakjes klikken. Ook in Chromium (via Linux) precies hetzelfde probleem.

Zijn ze bij Sony soms bang voor een industriële hack door een land in het oosten, via de Community? :nauseated_face:

profile.country.NL.title
wimcdejong
Lid

ik ga dus alleen inloggen als ik iets wilt schrijven.

bij gewoon ff snuffelen neem ik de moeite niet eens meer om in te loggen, te veel gedoe.

profile.country.NL.title
jaapvddries
Lid

Vandaag (donderdag 3 mei) zonder vervelende Captcha ingelogd, zou het uitgezet zijn?

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Nou, bij mij in ieder geval niet uitgezet., hoefde nog maar 3 plaatjes te klikken, wat een ongein.