annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Heb jij oude Sony goodies rondslingeren in huis? Deel je foto's hier met de community!

KelvinV
Bijdrager

Heb jij oude Sony goodies rondslingeren in huis? Deel je foto's hier met de community!

Ik ben benieuwd wie de oudste en leukste Sony juweeltjes in huis heeft! :slight_smile:

 

Om zelf af te trappen: ik kwam onlangs deze oude radio tegen. Herinneren we ons de dagen nog dat we van zender naar zender gingen op de radio in de hoop een van onze favoriete liedjes te horen, in plaats van het direct te streamen op het internet? :wink:

 

Wie volgt?

 

icf world radio.jpg

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Uit de vorige eeuw, de media set tijdens de verbouwing dit jaar.

 

Bouwjaar: eind 70 jaren.

CFS-55L.jpg

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
ClarissaW
Lid

Oh ja! :laughing: En dan met twee vingers op de knoppen, wachten tot de DJ klaar was en precies op tijd REC en PLAY induwen om op te nemen. Daarna PAUSE natuurlijk dan kreeg je niet zulke vervelende  "klikjes" op je bandje :slight_smile: Ik ga ook zoeken of we nog wat hebben liggen...

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

leer mij even om te uploaden naar deze pagina

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Hoi Ademmer52,

 

Welkom op het forum.

Wanneer je een bericht schrijft, zie je boven het grijze vlak verschillende icoontjes, waar je het lettertype kan veranderen en smileys kan kiezen, als het goed is staat er ook een icoontje met een boompje, naast het film icoontje. Wanneer je op het boompje klikt, kun je op browse klikken om een foto van je computer up te loaden.

 

Laat het even weten als het je niet lukt.

 

Groetjes,

 

Amal_S

Community Manager.

Amal_S
profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

Wij hadden ook nog wat liggen o.a. Wekkerradio Digicube ICF-C10W begin 1980?

DSC00179.JPG

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

De eerste Sony stereo Betamax recorder 1984 Werkt nog steeds. Mijn zoons gebruikte deze recorder voor de mix op te nemen van Ben Liebrand vrijdags 's avonds van radio veronicaDSC00180.JPG

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

Stereomeubel met platenspeler 1976? Werkt nog steedsDSC00187.JPG

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste ademmer52,

 

Wat een juweeltjes! Super goed :thumbsup:

 

Groetjes,

 

Amal_S

Community Manager.

Amal_S
profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

Ook deze had ik nog. In originele koffer, en werkt ook nog. Aankoop jaar 1987DSC02825.JPG