annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Fan van SONY

profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Fan van SONY

Weet nog dat ik mijn eerste SONY tv kreeg met zo een toeter aan de achterkant wel stereo. Mijn 2e toestel was een Full-HD tv de KDL 32EX600 32 inch beeldscherm geweldig beeld en haarscherp mits er natuurlijk HD uitzendingen waren, tv speelde over mijn Home-Cinemaset de BDV-L600 voor het geluid, en via mijn mediabox. Tja en toen kwamen de 4K ultra HD toestellen, dus dat werd de KD-49X8307C 4K Ultra HD Multimedia tv toen ging er een wereld voor mij open de beelden zo helder het is net of ze zo je huiskamer binnen komen geen miskoop aan gehad. Ook weer gekoppeld aan mijn Home-Cinemaset, en mijn mediabox geweldig. En inmiddels ook de allernieuwste tv gezien de A1 wat mooi maar zo kan je wel aan de gang blijven. Al met al ben ik zeer tevreden over SONY mooie vormgeving, natuurlijke kleuren in vergelijking met andere tv`s, en prijs kwaliteit verhouding goed.  Met vr. groeten Ruud, Amsterdam.:smiling:

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Ook ik ben begonnen met een Bravia met buik van rond de 80kg. Ondertussen hangt hier een XE90, aangesloten op het digitale netwerk van Ziggo. 

 

Leuk om te dit van je te lezen. Beetje jammer van de mediabox (Ziggo???), zo gebruik je de X8307c alleen maar als monitor. Ja sorry, ik ben al jaren anti mediabox, gebruik liever de CI+ module.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!