annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ESR reparatie centrum van Sony is bagger

Depak_Moella
Ontdekker

ESR reparatie centrum van Sony is bagger

Volgens ESR ( reparatie centrum van Sony) is er niks mis met de rechter versterker. Tot 2x toe gebracht en zelfde antwoord van ESR.

 

http://www.esronline.nl/

 

Sony gaat jammergenoeg mee met wat ESR verkondigd. Jammer heb bijna alles van Sony in huis en raad iedereen Sony apparatuur aan. Zelfs mijn moeder heeft bijna alles van Sony door mijn toedoen. Mijn zwager idem dito. Als Sony nu niet met een juiste oplossing komt denk ik dat deze av reciever het laatste is wat ik van Sony aanschaf.

 

Bij deze een YouTube film waarbij mijn av reciever (rechts) en van mijn moeder (links)

Zijn gefilmd. Wil wel jullie mening horen of mijn versterker nou helemaal in orde is of niet.

 

https://youtu.be/cOiBuheWsjI

 

4 ANTWOORDEN 4
Depak_Moella
Ontdekker

Als iemand van Sony dit ziet en vraagt om een casenummer. Dit is het casenummer 15232901

Depak_Moella
Ontdekker

Heb mijn av reciever nu bij ESR voor de 3de keer gebracht. Na het zien van het filmpje erkennen ze dat er problemen met de versterker zijn. Alleen ze weten niet wat het probleem is. Ze gaan nu de hdmi poorten vervangen en hopen dat het probleem opgelost is. Hun kennis reikt niet verder dan dat. Als het probleem dan nog niet is opgelost mag ik het zelf uitzoeken hoe ik dit verder moet oppakken.

Dit is niet wat ik van Sony gewend ben met jullie klantenservice. Wat is jullie reactie hierop?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Er is iets mis met je speaker en hun reactie is om de HDMI poort te vervangen? Na erkenning van het issue? 

 

Dat is vreemd. Die twee staan niet echt met elkaar in relatie. 
Dit is een set toch? De speakers ontvang je bij de versterker? 

Depak_Moella
Ontdekker

Ummm heb niet gezegd dat mijn speaker defect is.

Mijn av reciever is defect.

 

Yep deze wordt geleverd als een set