annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashbackactie tot 1 juli

OPGELOST
profile.country.NL.title
bos14887
Ontdekker

Cashbackactie tot 1 juli

Aangezien het indienen van een contactformulier via de website telkens uitkomt op de volgende error "this xml file does not appear to have any style information associated with it" en de andere mogelijkheid een servicedesknummer is het bericht hier:

 

Afgelopen woensdag (03-07-2019) kocht ik een Sel70-300 lens voor mijn a7r2. De reden dat ik hem op dit moment kocht is de cashbackactie. Net als bijna ieder jaar maak ik hier graag gebruik van. De cashbackactie loopt tot 31 juli en ik dacht dus ruim op tijd te zijn

 

Nu wil ik echter de casbackaanvraag indienen en zie ik dat deze pas kan worden ingedient 30 dagen na aankoop. Dat snap ik opzich. Echter staat in de voorwaarden aangegeven dat het laatste moment om de cashbackclaim in te dienen middernacht 31 juli is.

 

30 dagen na mijn aankoop (in de actieperiode) is 5 augustus. Met andere woorden kom ik niet in aanmerking voor een cashback terwijl ik een product in de actieperiode koop? Dat zou betekenen dat de actie dus niet tot 31 juli loopt, maar tot 1 juli. Op de website van de zaak waar ik hem kocht werd ik zelfs geïnformeerd dat de actie geldig is t/m 31 juli en claims na 30 dagen van aankoop tot uiterlijk 14 september kunnen worden ingediend.

 

Ik hoop dat er een fout in de voorwaarden staat of dat ik dit fout lees en hoor dan ook graag hoe het precies zit. 

 

 

Tags (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor de feedback. Er moet staan:

 

Alle cashback-claims die met betrekking tot
de cashback-actie worden ingediend, moeten
vóór middernacht (CET) op 14 september 2019
zijn ontvangen. Na deze datum worden geen
cashback-claims meer geaccepteerd.

 

U kunt uw claim dus gewoon nog indienen, ik zal de actievoorwaarden zo snel mogelijk laten aanpassen.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de pdf file van de voorwaarden staat onder punt 3:

3. Koop één van de actiemodellen tussen 1 mei t/m 31 juli 2019.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bos14887
Ontdekker

Klopt, echter doel ik op punt 5 en 6 uit deze voorwaarden:

 

5: Cashback-claims kunnen alleen worden ingediend na 30 dagen vanaf de datum van aankoop van het betreffende product of de relevante producten. Cashback-claims die vóór de relevante datum zijn ingediend, worden afgewezen.

 

6: Alle cashback-claims die met betrekking tot de cashback-actie worden ingediend, moeten vóór
middernacht (CET) op 31 juli 2019 zijn ontvangen. Na deze datum worden geen cashback-claims meer geaccepteerd.

 

Met hoe ik deze voorwaarden interpreteer kun je je actieproducten wel na 1 juli kopen, maar vervolgens geen claim indienen (voorwaarde 6) omdat je 30 dagen moet wachten met het indienen van je claim (voorwaarde 5).

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Bibi_Sony kan/wil jij dit uitzoeken?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Gewoon insturen. Dit doen ze zodat je niet je cashback kunt claimen en dan het product kan terugbrengen. 
Neem je vervolgens contact op met de klantenservice (of Bibi helpt even) en vraag je of ze iets later laten uitbetalen. 

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor de feedback. Er moet staan:

 

Alle cashback-claims die met betrekking tot
de cashback-actie worden ingediend, moeten
vóór middernacht (CET) op 14 september 2019
zijn ontvangen. Na deze datum worden geen
cashback-claims meer geaccepteerd.

 

U kunt uw claim dus gewoon nog indienen, ik zal de actievoorwaarden zo snel mogelijk laten aanpassen.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
bos14887
Ontdekker

Dank voor het antwoord!