annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback

profile.country.NL.title
Willemh61
Ontdekker

Cashback

Na 30 dagen wil ik graag aanspraak maken op de cashback actie voor de Sony KD-65AG9. Een prachtige tv met een mooi financieel voordeel. 
Alles 3 dagen geleden ingevuld. Wordt je niet makkelijk gemaakt. In totaal ruim 1 uur bezig geweest. Nadat ik de claim heb verzonden verwacht ik een bevestiging, maar die heb ik niet ontvangen. Hoe weet ik nu of Sony alles in goede staat heeft ontvangen. Over 10 dagen is het einde van de cashback claim periode. Ik las overigens in de reviews dat mensen een registratie nummer hebben ontvangen. Ik heb die (nog) niet gehad. Kan ik hier een verlossend antwoord krijgen? B.V.D.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al in de spambox gekeken ofdat de registratie mail daar toevallig terecht in is gekomen?

 


suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
S_janson
Lid

wat Geeft die aan als je hem nog een keer probeert te claimen?

 

ik ben er ook een tijd mee bezig geweest met mijn 65ag9.

 

hij gaf op begeven moment een foutmelding en bij een nieuwe poging gaf die aan dat het serienummer al geclaimd is.

 

volgens mij heb ik toen wel bijna direct een mail ontvangen met u toestel is geregistreerd  

 

en een paar uur erna dat de cashback in aanvraag was.

 

dus na 3 dagen gaat er iets niet goed!

 

even opnieuw proberen en als die aangeeft dat die al geclaimd is bellen of mailen!

https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email

 

Het lijkt trouwens wel of het expres onduidelijk en vaag gemaakt wordt.

 

ik kon ook me foto’s niet vanaf me iPhone gebruiken, die moest ik eerst moeilijk omzetten voordat ze accepteert werden

profile.country.NL.title
Willemh61
Ontdekker

Ik heb nogmaals geclaimd. Ditmaal foto’s gemaakt met andere telefoon. Mijn iPhone zet het weg in HEIF bestanden en dat wordt bij Sony niet ondersteund. Nu jpg en per foto onder de 5 m’n. Ik heb inmiddels een bevestiging gehad van de claim. Ik verwacht dat het nu goed gaat. Fingers crossed 😅

profile.country.NL.title
Willemh61
Ontdekker

Beste Expert. Het lijkt er op dat mijn claim nu wel doorkomt. Maar....ik kreeg van Sony een bevestiging mail met een link waarin je de status kan zien van de order(claim).  Als ik daarop klik krijg ik de nieuwe actie te zien. Dat is die van 18-10-19 t/m 31-01-20. Ik heb hier dus niets aan want mijn tv staat niet in die lijst. Allemaal erg verwarrend. Nu heb ik na veel gezoek uiteindelijk een link gevonden met de juiste claim. Maar toen ik mijn claim id invulde ging het valideren en kon ik opnieuw weer invullen van mijn claim id etc. Ik zie dus nog steeds niet hoe het ervoor staat.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoezo na veel gezoek? Zelfs onderaan dit topic staat een link naar Aanbiedingen, deals en acties .

 

Het is nu maar te hopen dat je je aan de voorwaarden hebt gehouden.

o.a. Knip het volledige serienummer uit, fotografeer het uitgeknipte stuk en upload het vervolgens op deze website.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Willemh61
Ontdekker

Nadat ik de claim opnieuw heb ingevoerd, maar dan met het juiste bestand, JPG i.p.v HEIF(Apple), is het goed bij Sony terechtgekomen. Inmiddels heb ik de cashback al op mijn rekening staan. En dat alles binnen een week. Bedankt Sony!