annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

cashback

OPGELOST
profile.country.NL.title
CPvanBer
Ontdekker

cashback

Op 10  juni heb ik mij aangemeld voor de cashback actie ivm aankoop Sony Lens. Evenals voorgaande aankopen met cashback resulteerde dit in 'freezing' views, tegengestelde berichten en dubbele registraties. Vervolgens direct mail gestuurd met vraag of de melding goed was doorgekomen. Op 11 juni reactie ontvangen: 'Wij hebben geen registratie van u ontvangen voor een huidige cashback actie, U heeft in januari 2019 deelgenomen aan een cashback actie.'

Vervolgens op 12 juni: 'Uw cashback wordt overgemaakt op uw account binnen 28 dagen vanaf de datum waarop we uw claim valideren. We sturen u afzonderlijk bevestigingsmails wanneer de overboeking is uitgevoerd en voltooid.'
Dan: Wilt u op de hoogte blijven, klik dan op de koppeling 'Zie de status van uw claim'. Maar deze link werkt niet. Geeft altijd als resultaat: 'Oops, er is iets mis gegaan'

Dan komt op 24 juni een mail: 'De bestanden die wij van u hebben ontvangen komen niet overeen met de gestelde actievoorwaarden. Het serienummer van uw product dient uitgeknipt te worden uit de doos. Van dit uitgeknipte deel van de doos dient u een foto te maken en naar ons op te sturen. Het is belangrijk dat alle 3 de barcodes duidelijk zichtbaar zijn'

OK, ik heb een foto gemaakt, deze opgestuurd.... , maar waarom moet ik met een mes aan 't werk en met chirurgische precisie die doos onbruikbaar maken voor het maken om een foto van die BARRE code te maken (al ware het een Sinterklaas surprise) en vervolgens de foto opsturen, ...met 3 zichtbare barcodes. Maar er staan er 4!. Dat is wat er staat. Dus dit toch maar zo gedaan op 26 juni, incl de vraag of het dan nu zo volgens de voorwaarden is. En dan verwacht je een bericht terug, maar nee, tot op heden geen bevestiging of nadere info.

En dan ga je nadenken: 'Hoe kan het zo zijn dat Sony, een fabrikant en ontwikkelaar van zulke hoogwaardige technologische apparatuur, zo ontzettend slordig omgaat met zijn klanten, alsof het no-no's zijn die ge-peopled moeten worden voor honderd euro. Ik begrijp het gewoon niet en wilde dit even van me af schrijven!! Bedankt voor het lezen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Christian,

 

Bedankt voor het doorgeven van je registratienummer. Ik heb zojuist begrepen dat de cashback is goedgekeurd, deze wordt binnen 28 dagen uitbetaald.

 

Veel plezier met je nieuwe lens!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 ANTWOORDEN 22
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor je uitgebreide feedback. De barcode dient uitgeknipt te worden om fraude te voorkomen. Op deze manier kan het product niet terug naar de winkel worden gebracht nadat de cashback is geclaimd. Uiteraard neemt dat niet weg dat het vervelend is dat uw cashbackstatus onduidelijk is. Zou u mij in een privébericht uw registratienummer kunnen sturen? Dan zal ik intern de status checken.

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
CPvanBer
Ontdekker

Beste Bibi,

 

Bedankt voor je reply. Het case nummer is XXXXXXXX.

 

Op 2 juli heb ik zelfs nog een reactie gekregen van Veerle (Het Sony BeNeLux actie team), terwijl in deze mail de eerdere mails aangehecht zijn (die van 24 juni) , waarin de aanmelding/ontvangst van de code is bevestigd :

 

Het is voor ons niet duidelijk aan welke actie u deel wilt nemen. Wij hebben een registratie van u voor de Camera en Lenzen promotie die liep van oktober 2018 tot februari 2019. Deze actie is afgesloten en wij kunnen u bij deze actie niet verder helpen. Mocht u zich willen registreren voor een andere actie horen wij het graag zodat wij u zo goed mogelijk verder kunnen helpen.

 

Gaarne uw hulp!

Gr. Christan

 

< persoonlijke gegevens verwijderd >

 

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Christian,

 

Bedankt voor het doorgeven van je registratienummer. Ik heb zojuist begrepen dat de cashback is goedgekeurd, deze wordt binnen 28 dagen uitbetaald.

 

Veel plezier met je nieuwe lens!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
CPvanBer
Ontdekker

Bibi,

Bedankt voor je hulp. Het zou alleen zo fijn zijn dat het proces zonder al die tegenstrijdige en foutieve informatie zou kunnen plaatsvinden... Ik ben niet de enige, zo lees ik.

 

P.S. De lens is geweldig!

profile.country.NL.title
Vuurtje75-2
Lid

De gang van zaken die U beschrijft is exact hoe het bij mij loopt: Foto afgekeurd wegens "niet uitgeknipt", vervolgens uitgeknipt en de foto van de uitgeknipte barcodes opgestuurd . .  . en daarna: mailstilte. Geen ontvangstbevestiging, geen aankondiging van uitbetaling . . .

De naam van de medewerker die dit behandelt is Nagwa.

Ik zou graag een reactie van Sony ontvangen.

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Kunt u mij uw registratienummer in een privébericht doorsturen? Dan kan ik de status laten checken.

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Vuurtje75-2
Lid

goede avond Bibi,

 

het gevraagde heb ik opgestuurd via een privé bericht.

met groet,

Gerard

profile.country.NL.title
Vuurtje75-2
Lid

Heeft iemand het registratienummer ontvangen en bijbehorend verzoek ontvangen ?

Dit antwoord heb ik niet veel aan:

 

Hallo Vuurtje75-2,

pa3eia (Expert) postte een nieuwe beantwoorden in Algemene discussie op 18-07-2019 21:10:

Re: cashback na aankoop Video Experience C-Mine 2 juni 2019

We gaan dus hier verder.

De volgende keer maar aan de cashback voorwaarden houden, zijn er helaas niet voor niks (fraude).

73's

 

Het is niet alleen onbegrijpelijk en niet ter zake maar het suggereert ook dat ik fraude pleeg . . .

 

< foto verwijderd: persoonlijke informatie >

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Ik heb u vanochtend een privébericht teruggestuurd, de aanvraag voor de status van uw cashback heb ik uitstaan. Zodra ik meer informatie ontvang, zal ik dit tevens via een privébericht met je delen.

 

Zou u de foto uit de post willen verwijderen? Op deze manier kan men de foto overnemen.

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi