annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback Soundbar wanneer geld terug?

profile.country.NL.title
geetje76
Nieuw

Cashback Soundbar wanneer geld terug?

Op 27-12-2017 heb ik een soundbar (HT-NT5) gekocht met een cashback actie van Sony, en alle formulieren ingevuld voor de 100 euro cashback.

Op 2-1-2018 kreeg ik bericht dat ik binnen twee weken zou horen of de ingestuurde gegevens, met registratienummer xxxxxx, aan de voorwaarden voldeden. Twee weken later werd gemeld dat de ingestuurde gegevens goedgekeurd waren en dat binnen 3 weken de 100 euro op mijn rekening zou worden gestort.

Tot op heden (25-02-2018) heb ik nog niets gezien op mijn rekening.

Wanneer kan ik de cashback verwachten?

 

 

 

<persoonlijke gegevens verwijderd>

4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

Helaas heeft het promotieteam als gevolg van het grote succes van de actie en noodzakelijke fraudechecks vertraging opgelopen bij de behandeling van de cashback claims en het overmaken van het geld. Als je aanvraag is goedgekeurd zul je de cashback echter hoe dan ook ontvangen. Het laatste wat ik erover gehoord heb is dat men hoopt iedereen binnen 2 weken uitbetaald te hebben. Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met het promotieteam: sonypromotie@consumercare.info / 0900 287 276 8. 

profile.country.NL.title
rvanruiten
Ontdekker

dat valt dus nog mee, ik kreeeg de goedkeuring van mijn deelname aan de actie op 8 december 2017 t.a.v. een aankoop op 27 november 2017 en kreeg toevallig vandaag een mail dat ze het binnenkort gaan overmaken. Ik ben benieuwd.

Koop in ieder geval nooit meer iets van Sony, want zo hoor je niet met je klanten om te gaan

profile.country.NL.title
rvanruiten
Ontdekker

het bellen met het promotieteam kost 0,20 cent per minuut, hetgeen klantonvriendelijk overkomt en niet meer van deze tijd is. 

Daar krijg je overigens alleen maar vage antwoorden voor terug en algemene nietszeggende opmerkingen.

Wij zijn er mee bezig. Het is doorgestuurd naar een andere afdeling. Zodra we meer weten hoort U van ons. Er is enige vertraging, maar we doen ons best. Hoeveel tijd kost het eigenlijk om goedgekeurde registraties af te handelen d.m.v. het overmaken van een bedrag. Van een constructief en helpend gesprek is geen enkele sprake.

Het positieve rendement van de cash back actie wordt wat mij betreft geheel teniet gedaan door de afhandeling ervan.

 

profile.country.NL.title
Jozef12345
Ontdekker

Heb ook de Sony oled gekocht. Ik heb vandaag ook rond 11 uur een mail gekregen dat ik het binnen enkele dagen ontvang. Ook voor mij geen Sony meer. Of in ieder geval geen cashback meer.