annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback: serienummer zoek geraakt, maar dat is niet ons probleem.

OPGELOST
profile.country.NL.title
mysoma19
Ontdekker

Cashback: serienummer zoek geraakt, maar dat is niet ons probleem.

Beste Sony,

 

Op 12 december 2018 heb ik een Sony HT-ZF9 soundbar gekocht bij MediaMarkt, met cashback van 120 euro. Ik heb de gevraagde registraties uitgevoerd en formulieren ingevuld en opgestuurd, inclusief het uitgeknipte serienummer, in 1 envelop.

 

Begin januari bericht van het Sony promotieteam:

  • Er is geen uitgeknipt SerieNummer aangeleverd.
  • Er is geen SerieNummer van de Soundbar aangeleverd.

Na meerdere mailwisselingen en telefoongesprekkenmet Marie-Lene, Sjan en Annika van het promotieteam met het verzoek om hulp krijg ik constant dezelfde standaardberichten: U dient het originele serienummer toe te sturen.

 

Dat kan dus niet en dat weet u zelf waarschijnlijk ook, aangezien de verpakking maar 1x het serienummer bevat. Het originele nummer heb ik opgestuurd en is volgens uw medewerkers zoek geraakt. Maar.. dat is niet het probleem van Sony, laten ze mij weten. Het feit dat het serienummer zoek geraakt is wordt vervolgens mijn probleem gemaakt.

Daarom zoek ik iemand die welwillend is om me te helpen dit probleem op te lossen.

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
mysoma19
Ontdekker

Dankjewel voor je reactie Bibi; ik heb je zojuist een privebericht gestuurd.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een welwillende Sony medewerker moet zich ook aan de cashback regels houden, zal dus niet meevallen om er eentje te vinden.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mysoma19
Ontdekker

Dat begrijp ik uiteraad. Maar zou Sony Promotie daarnaast niet ook zorgvuldig moeten omgaan met de binnengekomen stukken, zodat er niets zoek raakt. En voor de enkele keer dat dat wellicht toch onverhoopt gebeurt, een alternatief bieden? Zodat niet de klant de dupe wordt.

 

Dat zou in mijn ogen getuigen van respect voor je klant, die geinvesteerd heeft in een product van jouw bedrijf.

profile.country.NL.title
mysoma19
Ontdekker

Beste Sony webcare, wie kan me verder helpen?

profile.country.NL.title
mysoma19
Ontdekker

Beste @Sony_Admin , @Bibi_Sony ,

 

Ik word met een probleem opgezadeld door Sony, terwijl ik dat probleem zelf niet kan oplossen. Deze kwestie duurt nu al 7 weken! Graag jullie hulp!

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Zou je mij jouw registratienummer in een privébericht willen sturen? Dan ga ik het nog een keer extra voor je navragen.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

Squirrel70
Nieuw

Hoe krijg je eigenlijk bericht ik wacht nog steeds op mijn boxjes

profile.country.NL.title
mysoma19
Ontdekker

Dankjewel voor je reactie Bibi; ik heb je zojuist een privebericht gestuurd.

profile.country.NL.title
JossNetherlands
Lid

as your problem solved? for me after the whole pricate thing the outcome is NO IT IS NOT SOLVED

So just curious if you receive the cashback?

Thank you!