annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback (nog) niet ontvangen

Daantjie
Ontdekker

Cashback (nog) niet ontvangen

Ik heb 2 maanden geleden een Sony soundbar gekocht, waarbij ik 50 euro cashback zou krijgen.

Alle vereiste documenten netjes opgestuurd en op 14 januari kreeg ik een mail dat alles was ontvangen en ik het geld binnen drie weken op mijn rekening zou hebben staan.

 

Anderhalve week later kreeg ik een mail dat ik binnen twee weken de 50 euro zou ontvangen. Inmiddels heb ik nog niks gehad en lees ik op internet allerlei berichten dat Sony de cashback-verplichting vaak helemaal niet nakomt. De twee weken zijn inderdaad voorbij, wanneer kan ik de 50 euro verwachten?

 

Groeten,

 

Daniel

28 ANTWOORDEN 28
profile.country.BE.title
Berke53
Ontdekker

Raar dat jullie de aangifte niet ontvangen hebben. Ik heb dit digitaal gedaan via de website. Ik zal het alsnog even doormalen dan. Bedankt!

Bevo21
Ontdekker

Dat de langstwachtenden het eerst worden uitbetaald is dus onzin. Ik heb op 2 januari via de website de benodigde docmenten geupload. Mailtje gekregen dat het binnen 3 weken zou worden overgemaakt. Na 6 weken maar eens gemaild; antwoord was dat "wegens overweldigend succes" wat uitliep. Onzin dus, gezien de voorgaande posts hier. 1 maart gebeld, toen kreeg ik te horen dat mijn documenten niet waren ontvangen! Nogmaals verzonden, sinds die tijd is het oorverdovend stil. Mijn registratienummer is 21098.

En als de TV nu probleemloos werkte was het nog wel wat beter te verdragen, maar hier ben ik inmiddels goed ziek van. Ik had beter een LG of een Samsung kunnen kopen, da had geld en ergernis bespaard. Wat een ballentent, dat Sony.

Bevo21
Ontdekker

Inmiddels is het bijna juni en zijn we dus bijna 5 maanden verder.. Wel wat anders dan de 3 weken waar over gesproken werd. Ik geloof niet dat dit iets te maken heeft met drukte maar het is een doelbewuste actie waarbij men er van uit gaat dat de meeste mensen de moed opgeven en het er bij laten zitten. Naast de brakke software van de TV nog een negatieve aantekening voor Sony, ik ga toch eens kijken hoe ik ze dit in ga peperen. Niet voor die 7 tientjes, maar vanwege de mentaliteit die uit deze handelwijze spreekt. Het lijkt er op dat om geld te verdienen voor grote bedrijven alles is toegestaan, of het nu vliegtuigmaatschappijen, autoverhuurders of electronica fabrikanten gaat. 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@Bevo21

 

Vreemd. Alle achterstand zou weggewerkt moeten zijn. 
Kijk even of je echt niks ontvangen hebt de afgelopen maand. Het kan zijn dat de naam Sony niet duidelijk op de naam staat van de betaler. 

 

Ik heb wel direct jouw registratienummer doorgegeven om het na te laten kijken. 

Beste Vincent, ik heb al een aantal pogingen gedaan om mijn imei-nummer en ean-nummer in te voeren op cashback-pagina van de Sony website. Ook al zijn de codes juist, dat lukt niet. Customer support vertelde twee weken terug dat ze al meer klachten had gehad en dat het opgelost zou worden. 

Ik heb tot de 16de om de cashback voor mijn Sony Experia X Compact te verzilveren. Wat moet ik doen? Ik wil wel graag mijn 100 euro. 

 

Groeten, Jeroen

profile.country.BE.title
CVincentC
Ontdekker

Ik ook, ik wacht al meer dan 2 maand op € 750.

 

Misschien een facebook/twitter groep oprichten of naar HLN schrijven?

 

Ik heb alvast een klacht gepost op Testaankoop ook, ze gaan de zaak behandelen 😉

profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi CVincentC,

 

Zoals ook in het andere thread en in PB besproken, zijn we er mee bezig.

 

Gr,

ThomSBNL

profile.country.NL.title
Edwin1273
Ontdekker

Hoi Daniel,

 

ik hoop dat het bij jou nog goed komt. In november 2015 een tv gekocht met 200 euro cashback, wat denk je?

zero, noppes en een engelse nothing......

 

Cashback is een leuke verkooptruc, duwt je net in die richting, maar uitbetalen: ho maar.

 

Laat je niet afschepen en stel eisen, wees assertief, want als je je net als ik metjes gedraag tegenover de telefonische medewerker dan wordt het een droge boterham vrees ik.

 

Succes in deze maffia wereld waarin je verzeilt geraakt bent.

 

mvg,

Edwin

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Edwin, 

 

Welkom bij de Community. 

 

Dit is een thread uit februari 2016 en wellicht heb je over het hoofd gezien dat Daniel hierin reeds had aangegeven dat hij in maart 2016 toch zijn cashback ontvangen heeft:

 

"Het heeft even geduurd, maar Sony heeft inderdaad woord gehouden. Het bedrag is gister bijgeschreven op mijn rekening. Dus voor iedereen goed om te weten dat de cashback uiteindelijk wordt uitbetaald."

 

Ik kan niets beloven aangezien het al een wat oudere case is en ik hier verder geen invloed op heb, maar als jij zelf nooit je cashback ontvangen hebt van een actie uit november 2015 wil ik hier graag nog even navraag over doen bij Sony. Hiervoor hebben zij buiten je persoonlijke gegevens wel het registratienummer en het aankoopbewijs nodig, ik hoop dat je dat nog ergens hebt. 

 

Aangezien dit persoonlijke informatie is zal ik je nu even een privébericht sturen via deze Community, als het goed is kun je zodra je ingelogd bent rechtsboven naast je gebruikersnaam en de knop "Mijn instellingen" een klein envelope-icoontje zien, als je daar op klikt kun je je privéberichten bekijken. 

 

Groet, 

Arthur