annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback (nog) niet ontvangen

Daantjie
Ontdekker

Cashback (nog) niet ontvangen

Ik heb 2 maanden geleden een Sony soundbar gekocht, waarbij ik 50 euro cashback zou krijgen.

Alle vereiste documenten netjes opgestuurd en op 14 januari kreeg ik een mail dat alles was ontvangen en ik het geld binnen drie weken op mijn rekening zou hebben staan.

 

Anderhalve week later kreeg ik een mail dat ik binnen twee weken de 50 euro zou ontvangen. Inmiddels heb ik nog niks gehad en lees ik op internet allerlei berichten dat Sony de cashback-verplichting vaak helemaal niet nakomt. De twee weken zijn inderdaad voorbij, wanneer kan ik de 50 euro verwachten?

 

Groeten,

 

Daniel

28 ANTWOORDEN 28
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


supervixen87 schreef:

Ik heb ook een email ontvangen over de cashback op 15 feb en dat het binnen twee weken gestort zou worden, wat nog niet is gebeurd. Mijn registratienummer is 26959.


Vanaf volgende week worden de achterstallige betalingen verwerkt. Fout is opgelost. De personen die het langste wachten worden als eerste uitgekeerd. 

RemyKok
Nieuw

Betreft Registratienummer 25593 Sony Soundbar HV cashback.

 

Ik heb dezelfde ervaring.

Sony is een uitstekend merk maar dit valt echt zwaar tegen.

Dit is heel erg klantonvriendelijk.

 

Op 01 februari een email ontvangen dat alles in orde is en de cashback binnen 2 weken zal plaats vinden.

Vervolgens op 17 februari gevraagd wat de status was.

Antwoord terug dat er wat vertraging is en dat de promotie spoedig zal worden betaald.

Op 01 maart weer een email naar Sony met de vraag wanneer wel.

Krijg weer een nietszeggend email terug met spoedig.

Onbergijpelijk dat Sony het niet nodig vindt om zijn klanten te informeren hierover.

 

Er staat in het vorige bericht dat volgende week (!?) betaald gaat worden, eerst de klanten die het langst wachten.

Betalen kost echt niet veel tijd hoor, tenminste toen ik moest afrekenen voor mijn Sony TV en Sony soundbar koste dat welgeteld een paar seconden.

Wanneer wordt er nu betaald? Zijn volgende week alle achterstallinge betalingen verricht?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


RemyKok schreef:

Betreft Registratienummer 25593 Sony Soundbar HV cashback.

 

Ik heb dezelfde ervaring.

Sony is een uitstekend merk maar dit valt echt zwaar tegen.

Dit is heel erg klantonvriendelijk.

 

Op 01 februari een email ontvangen dat alles in orde is en de cashback binnen 2 weken zal plaats vinden.

Vervolgens op 17 februari gevraagd wat de status was.

Antwoord terug dat er wat vertraging is en dat de promotie spoedig zal worden betaald.

Op 01 maart weer een email naar Sony met de vraag wanneer wel.

Krijg weer een nietszeggend email terug met spoedig.

Onbergijpelijk dat Sony het niet nodig vindt om zijn klanten te informeren hierover.

 

Er staat in het vorige bericht dat volgende week (!?) betaald gaat worden, eerst de klanten die het langst wachten.

Betalen kost echt niet veel tijd hoor, tenminste toen ik moest afrekenen voor mijn Sony TV en Sony soundbar koste dat welgeteld een paar seconden.

Wanneer wordt er nu betaald? Zijn volgende week alle achterstallinge betalingen verricht?


Als er intern een fout is gemaakt met gegevens, dan is het belangrijk om dat eerst op orde te krijgen. Anders krijgt iemand vijf keer uitbetaald en vier anderen niks. 

Dat is nu gecorrigeerd en worden de langstwachtenden als eerste uitbetaald. 

 

En ik weet ook niet of iedereen in de eerste week uitbetaald wordt. Ik denk het niet, omdat de procedure erachter veel meer tijd kost dan alleen een bedrag overmaken, zoals je hierboven schetst. 

Daantjie
Ontdekker

Het heeft even geduurd, maar Sony heeft inderdaad woord gehouden. Het bedrag is gister bijgeschreven op mijn rekening. Dus voor iedereen goed om te weten dat de cashback uiteindelijk wordt uitbetaald.

profile.country.NL.title
niekvdvelde
Nieuw

Ook ik heb vandaag het geld ontvangen. Voortaan beter dit soort acties
voorbereiden maar alsnog bedankt.
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik heb m'n cashback vandaag (eindelijk) ontvangen :thumbsup:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Alles is gisteren uitbetaald. 

 

Was geen simpele zaak dit helaas. 
Deze fout wordt ook geen twee keer gemaakt. In het vervolg wordt het proces beter ingericht :slight_smile:

profile.country.BE.title
Berke53
Ontdekker

Ik heb op 30/12/2015 een nieuwe Sony Televisie gekocht nl de KD-55X8509C. Paar dagen laten een aagifte gedaan om 100 euro cashback te krijgen maar nog steeds geen bericht of betaling gehad.

Serienummer:6023488

Registratienummer: 22053

 

Kan iemand dit AUB nakijken?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik vraag het na voor je. 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Er is geen documentatie ontvangen van je. 

 

Het wordt alsnog verwerkt als je dit stuurt naar: sonypromotie@consumercare.info

 

Wel even je gegevens en registratienummer vermelden :wink: