annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback (nog) niet ontvangen

Daantjie
Ontdekker

Cashback (nog) niet ontvangen

Ik heb 2 maanden geleden een Sony soundbar gekocht, waarbij ik 50 euro cashback zou krijgen.

Alle vereiste documenten netjes opgestuurd en op 14 januari kreeg ik een mail dat alles was ontvangen en ik het geld binnen drie weken op mijn rekening zou hebben staan.

 

Anderhalve week later kreeg ik een mail dat ik binnen twee weken de 50 euro zou ontvangen. Inmiddels heb ik nog niks gehad en lees ik op internet allerlei berichten dat Sony de cashback-verplichting vaak helemaal niet nakomt. De twee weken zijn inderdaad voorbij, wanneer kan ik de 50 euro verwachten?

 

Groeten,

 

Daniel

28 ANTWOORDEN 28
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Sony komt zijn cash back altijd na. Ja, het duurt soms iets langer dan beloofd. 

Wat is je registratienummer? 

Daantjie
Ontdekker

Oke, dat is goed om te weten. 

 

Registratienummer is 24305. 

AaronP1989
Nieuw

Tevens zelf ook een mail gehad 22-01-2016, binnen twee weken zou het geld overgemaakt zijn.

Dit geld hebben wij tot op heden nog niet ontvangen.

Registratienummer 21005

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je bent ook niet de enige. Wegens een interne fout is er een achterstand ontstaan. 

 

Ik weet niet wanneer dat opgelost is, dus kan ik geen datum geven. Zodra die duidelijkheid er is, wordt dat gecommuniceerd. 

profile.country.NL.title
niekvdvelde
Nieuw

Ik begin ook behoorlijk teleurgesteld te raken in de service en beloftes van Sony.

 

Registratienummer 23937

 

- Op 22 januari 2016 de bevestiging gekregen met in de mail daarbij de toezegging: "Je kunt er van uit gaan dat je cashback binnen twee weken uitbetaald zal worden."

* Niet nagekomen

- Gemaild en op 9 februari reactie gekregen: "Sony streeft ernaar om de cashback binnen 4-6 weken na goedkeuring van de aanvraag(22 januari) uit te betalen."

- Gereageerd en verwezen naar de bevestigingsmail en op 10 februari reactie gekregen: "Door het overweldigende succes van de promotie is hier een kleine vertraging in gekomen."

* Nog steeds de cashback niet ontvangen

- Weer gemaild en vandaag, 1 maart, reactie gekregen: "U zult het spoedig ontvangen, we vragen u nog enig geduld te hebben."

 

Het geduld is inmiddels op en ik vind de service van Sony ronduit waardeloos wat dit betreft. De antwoorden/reacties die ik kreeg daar kan niemand wat mee.

 

Ik ben benieuwd hoe jullie hier mee omgaan want op deze manier binden jullie mij zeker niet als klant...

 

Mvg, Niek van der Velde

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dit wordt uitgezocht en zo snel mogelijk uitbetaald. 

 

Er is iets goed fout gegaan. En omdat het hier om betalingsgegevens van klanten gaat, kan dit niet onzorgvuldig afgehandeld worden. Ja het duurt erg lang nu. Betaling komt er wel. 

Daantjie
Ontdekker

Ik ben er  zo langzamerhand ook wel een beetje klaar mee.

 

Blijkbaar ontstaat deze 'interne fout' elke keer wanneer Sony een cashback-actie doet.

Jammer wel, want ik ben nog steedsd blij met mijn product. Maar ik betwijfel sterk of ik dit in de toekomst vaker ga doen..

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wij zijn er ook niet blij mee. 

Momenteel doen we er alles aan om het zo snel mogelijk afgesloten te krijgen. En in het vervolg pakken we het ook anders aan. 

supervixen87
Nieuw

Ik heb ook een email ontvangen over de cashback op 15 feb en dat het binnen twee weken gestort zou worden, wat nog niet is gebeurd. Mijn registratienummer is 26959.