annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback actie tv

HJ8510
Nieuw

Cashback actie tv

Hallo, 

 

Ik wil mijn nieuwe tv regristreren in my sony alleen staat deze niet in de lijst. 

Het gaat om de KD-55XF8505BAEP. 

 

 

7 ANTWOORDEN 7
kathleenV
Nieuw

Ik wil ook mijn nieuwe tv regristreren in my sony alleen staat deze niet in de lijst. 

Het gaat om de KD-55XF8505BAEP. 

ajamulder
Nieuw

Zelfde geldt voor mij met dezelfde type TV.

 

Heb hier de flyer liggen dat de actie geldt tot en met 30 december 2018. Vandaag de TV gekocht, maar waar kan ik de cashback aanvragen?

profile.country.NL.title
danspock
Nieuw

Ik heb hetzelfde probleem met deze tv, kan de cashback nergens registreren.

gerjon84
Nieuw

De beloofde cashback actie voor mijn net aangekochte Sony tv KD-65XF8505 staat niet bij de cashback acties.

 

Kunnen jullie mij svp verder helpen?

Alvast bedankt. 

Groet, Gerjon

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen allemaal,

 

Vervelend dat de KD-55XF8505BAEP niet in de lijst staat om te registreren. Ik ga hier vandaag gelijk achteraan. Tevens kan het kloppen als je de claimingpagina niet hebt gevonden. Deze is wegens een misverstand te vroeg offline gehaald. Ook hier zit ik achteraan zodat iedereen z.s.m alsnog zijn cashback kan claimen. 

 

Zodra de pagina weer live is zal ik het hier melden! 

Alvast bedankt voor de medewerking.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

De cashback kan direct aangevraagd worden via deze site: https://sonycashback.com/nl-nl/18-0415

Ondertussen doen we ons best om het model KD-55XF8505BAEP in de registratelijst te laten zetten.

 

Groet,

Bibi

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

- Registreer uw product op www.sony.eu/mysony. Print de bevestigingsmail van deze registratie uit; 

Let op, indien u een KD-55XF8505 heeft aangekocht, is het niet mogelijk om uw product te registreren op www.sony.eu/mysony. In dit geval kunt u uw inzending insturen zonder deze bevestigingsmail .

 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!