annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback actie televisie

Eskyris
Nieuw

Cashback actie televisie

Beste lezers,

 

Een week geleden heb ik gepoogd mijn televisie te registreren voor de cashback actie, ware het niet dat het registratie formulier hiervoor niet meer beschikbaar was met de medeling dat de actie was afgesloten. Naar mijn mening niet juist, want formulieren na 14 januari zouden niet meer in behandeling worden genomen en ik was nog op tijd. Ik heb een mail gedaan naar Sony en een bericht geplaatst op facebook, maar krijg nergens een reactie en dat steekt mij nog het meest.

Ik ben al jaren een tevreden klant van Sony, maar dat wordt steeds minder

 

Wat is jullie ervaring met de cashback acties en wat kan ik nog ondernemen om uberhaupt een reactie te krijgen van Sony?

 

Alvast bedankt voor jullie reacties.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Het registreren van de TV is iets anders dan het aanvragen van een Cashback.

 

Het lijkt me sterk dat Sony geen reactie geeft op FB. Plaats anders hier het FB bericht met de datum en tijd.

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

Hi @Eskyris,

 

Het klopt inderdaad dat de cashbackaanvragen tot en met 14 januari in behandeling zouden worden genomen.

Het verbaast me dat er iets mis is gegaan met het aanvragen van de cashback, want de pagina is na 14 januari pas offline gegaan. Wanneer heb je de poging precies gedaan?

Eskyris
Nieuw

 Hoi,

 

Ik heb op 14 januari 's morgens een poging gedaan om het formulier in te vullen, maar deze was dus niet meer beschikbaar. Ik heb gelijk gemaild naar Sony met de benodigde bijlages en had een week later nog niets gehoord. Weer gemaild en toen kreeg ik wel reactie. Men zou het navragen bij een andere afdeling waarom het formulier niet meer te benaderen was. Vandaag weer een mail met het verzoek alles toe te mailen en men gaat het handmatig uitvoeren, dus ik hoop dat nu alles goed komt.

Eskyris
Nieuw

Ik had twee berichten geplaatst op FB en een prive bericht gestuurd, maar nooit reactie gekregen. Ik heb mijn reacties inmiddels verwijderd, aangezien het geen meerwaarde meer heeft. Ik heb inmiddel contact per mail en hoop dat het nu goed komt. Dank voor je reactie.

kweemaes
Nieuw

Ik krijg ook nergens contact met Sony.  Heb bevestiging gekregen dat alles goedgekeurd is maar daar is het bij gebleven.  Geld nog steeds niet gezien.