annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Aanmelden

profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Aanmelden

Beste mensen van Sony, 

 

Als ik mij wil aanmelden bijv voor de community, draai onder Google Chrome krijg ik toch die ellendige blokjes die je weg moet klikken, zoals verkeersborden, brandkranen, etalages enz. Mijn verzoek : stop met die onzin, een gebruikersnaam en wachtwoord is toch voldoende en als dat klopt is dat toch oke? Net zo als bij andere websites.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
frencis
Lid

helemaal met je eens ik wordt er ook doodziek van sta soms wel een paar minuten te klooien voordat ik aangemeld ben, blijkbaar zie ik meer dan die stomme computer, vooral met die verkeersborden

 

weg met die stomme blokjes mijn stem heb je

 

groetjes frencis

profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Frencis, bedankt voor je support.

O ja en wat ik ook vindt dat sommige plaatjes heel onduidelijk zijn.

Ha ha ik zie het al, als ik mij bij mijn provider aan wil melden : klik op alle mediaboxen, Ci-+ modules, of modems die je ziet pfff dan ben je minuten lang bezig.

profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemiddag, bedankt voor het aangeven. Dit is een extra controle/beveiliging en ik kan me voorstellen dat dit niet altijd even prettig werkt. Inmiddels heb ik dit aangegeven bij mijn Europese collega’s. Groeten, Thijs

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Ik heb dit maanden geleden al aangegeven.En wanneer je dan even wat anders gaat doen en je moet daarna weer inloggen krijg je dezelfde ........plaatjes.

Waarom niet gewoon cookies? Zodat je ook gewoon ingelogd kunt blijven.

Het gaat om een website en niet om staatsgeheimen.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat zou wat zijn, een site die geen gebruik maakt van koekies. Helaas is dit onmogelijk.

Ach het blijkt dat het wissen een instelling is van de gebruikte browser.

 

Als eens op een ander device geprobeerd met dezelfde account in te loggen?

 

 


73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!