Deel jouw ervaring!
Mijn Sony Bravia KD-49X8505B heeft een vreemd probleem. Bij aanzetten, laten we zeggen na een nacht, komt het beeld zonder problemen op, de tv gaat dus aan, geen probleem. Zet je de tv gedurende de dag uit en start hem 2 a 3 uur later weer op dan duurd het 5 seconden (zonder beeld) en klikt/tikt de TV uit en gaat het LEDje onderaan 2 keer klipperen.
Trek je de stroom uit dan start het geheel weer op en werkt het weer. TV beelden komen van de ziggo horizon box via hdmi kabel.
De twee keer knipperen laat weten dat het de voeding is die overleden is, maar dan zou er geen beeld moeten zijn lijkt me. Maar een voeding is volgens mij makkelijk zelf te vervangen. Alleen voor dat ik de tv uit elkaar ga halen zou ik even willen weten of er misschien andere mogelijkheden zijn die ik kan proberen. Die hoor ik graag.
Beste pyxone,
Wat een vervelend en raar problem.
Zelf heb ik hier niet zo veel ervaring mee, maar misschien dat één van onze forumleden je hierover kan adviseren.
Je zou eventueel voor deze vraag ook even contact op kunnen nemen met Support.
Met vriendelijke groet,
Helaas moet ik je gelijk geven als het ledje met het opstarten 2x knipperd wil het zeggen dat er een voedings probleem is. Ben benieuwd wat er gebeurd als de HDMI van de Horizon box losgekoppeld is, ofdat het probleem dan ook voordoet.
suc6 ermee,
73's
73... dankje, dat ik daar niet aan gedacht heb om te proberen is mij even niet duidelijk. Ik ga deze proberen komende dagen.