Podziel się wrażeniami!
Witam!
Po skonfigurowaniu sieci DLNA i próbie odtworzenia plików na TV mam mały problem z odtwarzaniem filmów. Muzyka i zdjęcia pięknie idą a po wejściu w folder z filmem wyświetla mi sie komunikat, że nie ma pików do wyświetlenia. Co zrobić, aby były widoczne? Jestem zielony w te sprawy, więc proszę jak dziecku punkt po punkcie:) Pozdrawiam!!!!
P.S. Używam WMP
lantenay napisał(a):
Witam!
Po skonfigurowaniu sieci DLNA i próbie odtworzenia plików na TV mam mały problem z odtwarzaniem filmów. Muzyka i zdjęcia pięknie idą a po wejściu w folder z filmem wyświetla mi sie komunikat, że nie ma pików do wyświetlenia. Co zrobić, aby były widoczne? Jestem zielony w te sprawy, więc proszę jak dziecku punkt po punkcie:) Pozdrawiam!!!!
P.S. Używam WMP
Mam juz zainstalowany na komputerze program ps3mediaserver. I co dalej?, ponieważ nie potrafię skonfigurować tego programu, aby był widoczny na TV. Po włączeniu programu pojawia sie komunikat, że nie odnalazł PS3 i dalej nie wiem, co zrobić. Jest tam parę zakładek, ale nie wiem jak sie do tego zabrać. Jak skonfigurować i jak to uruchomić na TV. Będę wdzięczny za instrukcje krok po kroku. DZIĘKUJE!!!!!!!
Pozwolę sobie wrzucić linka z innego forum, ładnie tam opisał konfigurację paczu w poście nr #237, kombinuj - powodzenia.....
http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=40052&page=24" target="_blank
Podobnych tematów na forum jest sporo. Cytuję jedną z wypowiedzi:
Zasady konfiguracji połączenia są takie same jak opisał Sulik, nie będę powtarzał. Możemy połączyć bezpośrednio kablem skrosowanym, lub przez router. W zależności od routera, ustawienia sieci w LCD wpisujemy albo ręcznie albo są przydzielane automatycznie.