annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony foto en video experience 2016

Jimmy.pochet
Nieuw

Sony foto en video experience 2016

Hallo,

is dit evenement ook dit jaar gepland? Kan er nog niets over vinden.

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik ben ook benieuwd naar een nieuw event, mijn vermoeden is dat het ook dit jaar wel zal doorgaan, ze doen het nu toch al enkele jaren en telkens wordt het groter heb ik de indruk. Dus ik heb er goede hoop op!

En er zijn toch mooie producten gelanceerd dit jaar, het zou ook zinvol zijn eentje te organiseren!

Lid

Ik heb er helaas ook nog niets over kunnen vinden. Ik hoop ook dat het doorgaat, vind het altijd een erg leuk evenement.

profile.country.NL.title
JohanKusters
Lid

Helaas afgelopen jaar dus geen Foto en Video experience :-(. Dit jaar misschien?

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Fingers crossed! :wink:

profile.country.NL.title
Rdssmith
Lid

Tijdens de foto & video experiences was er altijd de mogelijkheid om Sony apparatuur aan te schaffen met 10% korting. Nu deze dagen al twee jaar niet meer zijn georganiseerd ben ik benieuwd of er nog andere manieren zijn om Sony apparatuur aan te schaffen met de 10% korting. Kan iemand me hier verder mee helpen?

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Beste kans is als er tijdens een beurs korting wordt gegeven. Soms geven de camera winkels die daar ook staan wel beurskorting, maar vooraf niet met zekerheid te zeggen. 

profile.country.NL.title
Rdssmith
Lid

Bedankt voor je reactie, dan ga ik me daar maar eens verder in verdiepen. :slight_smile:

profile.country.NL.title
JohanKusters
Lid

Op de komende Fotofair staat Sony en een heel grote stand van KameraExpress
welke afgelopen jaren zeer mooie Sony aanbiedingen hadden!
profile.country.NL.title
Rdssmith
Lid

Dat klinkt goed en is het wachten wel waard. Bedankt voor de tip.