annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Klantenservice reageert niet meer op mijn emails

profile.country.NL.title
djr662
Ontdekker

Klantenservice reageert niet meer op mijn emails

In oktober heb ik bij de klantenservice een probleem aangekaart aangaande mijn LCD TV. Daarna is er nog mailwisseling geweest en werd er gesproken over een reparatie aanvraag. Ik heb toen ook enkele foto's waarop het probleem te zien is gemaild, alsmede de factuur in PDF formaat. Echter heb ik sinds 10 november niks meer gehoord en wordt er ook niet meer gereageerd op emails die ik daarna verstuurd heb.

 

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

 

Bij voorbaat dank.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi djr662. 

 

Dat is erg vervelend. 

Ik zal jouw vraag doorzetten naar ons support team en zorgen dat zij contact met jou opnemen.

 

Groet, 

 

Roos

 

 

profile.country.NL.title
djr662
Ontdekker

Beste Roos,

 

Als eerste bedankt voor het doorgeven. Ik heb gisteren een email ontvangen van support team.

 

Zonder in details te treden wil ik hier echter een kanttekening bij plaatsen.

 

Ik ben namelijk niet te spreken over de manier waarop support team communiceert. Dat staat dus los van hetgeen waarover ik in de eerste instantie contact heb opgenomen, namelijk mijn onvrede over het functioneren van een TV. Alles bij elkaar genomen ben ik in deze kwestie dus niet tevreden.

 

Zou ik zo vrij mogen zijn om jou middels een PM het een en ander toe te lichten?

 

 

 

 

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Beste djr662, 

 

Fijn dat je contact hebt gehad met het support team en ik hoor inderdaad graag de details via een PM. 

 

Groeten, 

 

Roos